Friday, September 1, 2017

Morska razglednica


 Ideja je bila- sednemo u kola i putujemo pa kud nas put nanese.
Provozali smo Kasandru uzduž i popreko i nekako se zaljubili u Kaliteu. Mali selograd, čaršija odmah pod nosom, do plaže se kotrljaš.

Gradsku plažu zaobići

Preskupe ležaljke, nikakva kafa i ljudi "sistem sardina". Produžiti plažom do "Sea to sea" beach bara i uživati u laganoj muzici, kristalnočistoj vodi i belom pesku


Hanioti, Pefkohori, Polihrono..zaobići u ogromnom luku jer :" Milane izlazi iz vode, nemoj da ti ja dodjem tamo!!!!"
Vredi samo zalazak sunca


Onda je na red dosao Possidi i ja sam se bespovratno zaljubila. Shapeshifter beach, svake godine drugačije izgleda i neodoljivo podseca na Bol na Bracu. Mir, tišina, divljakuša i debelo more..


Večernja destinacija uglavnom je bio Afitos- minijaturni selograd sa prekrasnom čaršijom, dućančićima sa rucno rađenim sandalama, sapunima, nakitom..


Sledeća destinacija je bio Paliouri beach. Tamo idete samo ako imate jahtu.
Inače, priroda je divna, more nepristupačno a plaža mehh


I onda moja omiljena destinacija- Loutra i Villa Stasa. Odmor za dušu, praznik za uši


Kafić/ restoran izdubljen u steni, borova šuma, lagani jazz i putić do mora.
Naravno da sam morala da se otkoprcam do mineralnih izvora i vodopada ali fotografije, nažalost, još uvek nisu gotove



U Siviriju smo gledali sunce kako zalazi


I tako..bye bye beautiful sea, see you next year!



3 comments:

  1. I ja zaobilazim letovališta koja su krcata našim turistima, nekako ne mogu da osetim duh Grčke u njima. Super su fotografije, pogotovo poslednje tri.

    ReplyDelete
  2. Ajme, ajme kako divni krajevi. Ljubav na prvi pogled. Valjda ću i ja malo dalje od Jadrana.

    ReplyDelete