Friday, January 6, 2017

Godina po Goodreads- u


Dok nas otkopavaju iz snežnih nanosa a struje čas ima, čas nema, vreme je za šetnju kroz literaturu u prošloj godini

Komentarišem kod Ksenije i kažem da mi je prosečna ocena knjiga u prošloj godini 2,70..i nisam bila daleko :)
Goodreads kaže- average rating for 2016 - 2.8 :/

Par knjiga koje su mi ostale u sećanju (i izvin'te ako se ponavljam, mislim da sam pravila i šestomesečni presek) :

1. Robin Hob- Trilogija "Vidovnjaci"

Epska fantastika naraFski :) Prva knjiga mi se najviše svidela, kraj me pomalo razočarao ali sve u svemu trilogija koju ću poklanjati tinejdzerima- knjigoljupcima

2. Dzejn Kalogridis- "Đavolja kraljica"

Priča o Katarini De Mediči i Vartolomejskoj noći. Volim Dzejn, volim istorijske romane, trazim nešto slično

3. Skot Linč- "Republika lopova"

Nastavak avantura Loka Lamore i gospode lopova. Ja uživala :)

4. Erin Morgenstern- "Nocni cirkus"

Apsolutni prošlogodišnji pobednik. Ono kad očekujem ništa a dobijem..mmm :) Rado poklanjana bajka za veliku decu, u potrazi sam za papirnatim primerkom za sopstvenu biblioteku

5. Nil Gejman - "Uspavana i vreteno"

Mislim da ovo nikoga nece začuditi :)

6. Kornelija Funke- "Gospodar lopova"

Ta težnja da se kazaljke vrate unazad i da još malo budemo deca..

7. Dzodzo Modzes- "Pre tebe"

Ne mogu a da je ne spomenem..

8. Daniel Silva- Gabriel Alon ed.

Kad mi treba malo akcije, čitam Silvu :)

9. Mirjana Djurdjevic- "Odlazak u Jolki Palki"

Volim Mirjanu i njen smisao za humor, volim detektivku Harietu a najvolim kraj ove knjige :))

10. Dejna Karpenter- "Bohemian Gospel"

Bohemia, kralj Otakar i mala Miša..mračna, čudna, interesantna

Eto tako. Sve ostalo su bile neke Nore, Bačić- Alimpić, blablatruc...

Note to self- ne pozajmljivati knjige od komšinice, opskrbiti se na sajmu.

Čekam preporuke!!

2 comments:

  1. Misilm da ću se baciti na ovu 'Pre tebe', već sam je merkala.... Ove godine ne postavljam izazov,hoću da pročitam što više biznis knjiga, mada i to je neki kao izazoov XD Ali pratim te u svakom slučaju i gledam šta novo čituckaš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nocni cirkus citaj!!!
      Ja ove godine skratila sa 110 na 100 posto imam neke kapitalce tipa Andjelin pepeo i Ranson Rigs na listi :)

      Delete