Saturday, October 15, 2016

Ovo ili ono


Tagirala me Zuba :)

Malo kasnim je je kompjuter konacno izdahnuo a svom silinom navalili dzezovi, bluzovi i ostali festivali

Pa kaze:

ORGANIZACIJA

Novogodisnji ciljevi- da ili ne?

New Year, new me..jea, rajt :) Nova Godina je za Vasinu tortu. Da cekam Novu Godinu da postavim ciljeve, bila bih tamo gde sam bila pre jedno 10 godina

Zapisujete li zadatke ili ih pamtite?

Planer na radnom stolu, "salabahteri" za kupovinu i podsetnici na mobu

Digitalni ili papirni planer?

Oba

Cuvate li stvari koje ne koristite ili ih se nemilosrdno resavate?

Garderobu poklonim, prodam ili zamenim za nesto sto mi treba. Imam "kutiju uspomena" sa nekim dragim sitnicama i toliko..

Neorganizovan orman ili neorganizovana kuhinja?

U ormanu je sve pod crtu, po bojama i sezonama. Kuhinja ima 2 kvadrata pa nema mesta za neorganizovanost (nadam se da se ovde ne podrazumevaju prljavi sudovi :)) )

UREDJENJE DOMA

Minimalizam ili maksimalizam

Umereni minimalizam. Par lepih detalja, jastucici u jakim bojama i knjige

Gotov namestaj ili onaj po meri?

Ja sam nomad i tu nema puno prostora za gotov namestaj. Imam samo jedan trokrilni ormar, zvanicno izradjen po meri i sramota me da ubacim slike je je toliki fuseraj da me bole oci. Namestaj kupujem na yard sail- ovima pa ga doradim ili sama napravim ono sto mi treba

DIY ili kupovne dekoracije?

Bez dekoracija :)) Prognala sam sakupljace prasine odavno..

Dekoriranje zidova ili umetnicke slike?

Zidovi oblozeni drvetom, jedan slobodan i na njemu razglednice :)

Jysk ili Emmezeta?

Da li se samo meni cini ili Jysk dovlaci kinesko djubre a naplacuje ga kao suvo zlato?

CISCENJE

Cistite li prema rasporedu ili kad imate volje?

Cistim prema potrebi

Kupovna ili domaca sredstva za ciscenje?

Kombinacija

Nepospremljen krevet ili neoprano posudje?

Jedno 837 puta  sam rekla kako mrzim pranje posudja i odgadjam ga koliko god smem (ili uvalim dragom :) )

Brisanje prasine ili usisavanje?

Sve dok nije pranje posudja, moze..

Pranje prozora ili ciscenje pecnice?

Odgovor iznad :)

KUVANJE/HRANA/PICE

Planirate li meni ili skuvate ono sto vam se u tom trenutku jede?

Planiram itekako :) Dovlacenje hrane je logisticka nocna mora pa kupujem bar za 5 dana unapred

Idete li u trgovinu s' popisom ili kupujete "po secanju"?

Popis za market, popis za pijacu, popis za sta god da treba

Meso ili riba?

Povrce

Slano ili slatko?

Kiselo

Voda ili sok?

Kafa

MODA

Posebna prostorija sa mnostvom odece ili ormar sa probranim komadima?

Ovo drugo

Pantalone ili suknja/ haljina?

Suknja/haljina

Balerinke/ patike ili stikle?

Zavisi od raspolozenja i prigode

Ogrlica ili narukvica?

Kako- kad

Znate li sta imate u torbi ili bi vas sadrzaj mogao iznenaditi?

Znam. Cetiri nesesera- lekovi, kozmetika, punjaci/kartice/stikovi i dokumenta/ sitan novac. Za radnu torbu ne garantujem..

PUTOVANJA

Jednodnevni izlet ili duga putovanja?

Totalno nebitno, samo da mi d.pe vidi put :)

Strane ili domace destinacije?

Zavisi od raspolozenja, obaveza i monetarnog stanja

Kofer ili sportskaa torba?

Kofer

Putujete li "lagano" ili ste skloni petrpavanju?

Najlakse moguce. Ako mi je nesto neophodno, uvek mogu da kupim

Planirate li detalje putovanja ili vise uzivate u spontanosti?

Neke odrednice uvek imam ali nikad se ne zna :))

Stafetu predajem Radmili i Zuzini i jedva cekam odgovore








3 comments:

  1. "Bez dekoracija :)) Prognala sam sakupljace prasine odavno." > to je moj tip žene :D

    ReplyDelete
  2. Sjećam se tvog ormara kad si mi pisala u gostima :)
    Zaista, sve po špagi je bilo :D
    jysk većinom prodaje stvari proizvedene u kini, nisu sve tako loše (barem u hr) i skupe.

    ReplyDelete
  3. Žužina zahvajuje na tagu. Čim se dozovem nakon pola mjeseca neprestanog rada u trećoj smjeni, odazvat ću se. :D

    ReplyDelete