Saturday, July 16, 2016

Kad kažem Exit, mislim Novi Sad



Exit ove godine jedva 2+. I to kad sam dobre volje. I velikodušna :) Dva nastupa su me raspametila, jednim sam se prijatno iznenadila..sve ostalo-mehh

Ali zato grad..Ehh..Mirno, čisto, divni, kulturni ljudi, lepe žene..Prosto se čudim vestima iz crne hronike.
Obožavam ona dva dana pre Exita, kad u gradu vlada pozitivno naelektrisanje. Svi nasmejani, na trgu koncerti, žurke do jutra

Muška polovina bila je zadužena za slikanje pa sad kradem par fotografija

Ovogodišnja omiljena


Trk na ručak pa kod prvih Kineza (omiljena indijska torba je otkazala poslušnost) pa povratak na tvrđavu


Bilo je mirno i fino sve dok se neko nije setio da je Ivandan a onda se pojavio frend koji je to veče slavio rođendan. Završismo na The Rumjacks- ima ..fotke ne stavljam, stid me :)

Trenutak večeri (i festivala)- rana zora, Urban i mi.
Nekad davno sam ga volela, sad ga OBOŽAVAM !


Posle Urbana smo otišli na spavanje jer čekao nas je petak.

Petak je bio rezervisan za Dzordza Klintona


a onda smo se zabunkerisali na Fusion- u jer Božo Vrećo, Kultur Shock i Ritam Nereda.

Božo se više video nego što se čuo, S' Kultur Shocka smo pobegli kad je na scenu izašao Edo Maajka a onda se vratili na Ritam Nereda. Jer Ritam Nereda. Jer za jednu tanku, najtanju nijansicu slabiji od Urbana. Jer ih ganjam dobre 3 godine :)

I tako dočekasmo zoru..



Subota je bila Paradise Lost a nedelja The Prodigy (s' Josipom Lisac al' ne dadoše dušmani)

Prodidzi se proveo nekako ovako


U ponedeljak smo uživali i razmišljali da li da krenemo prema moru. Sva sreća pa nismo..

5 comments:

  1. Divna ti je ova prva slika "Vjetar u kosi" :) super izgledaš!
    Kako zvuči Božo Vrećo? Otkrila sma ga prije par tjedana, zanimljiv je, al još ne znam sviđa li mi se ili ne. Definitivno je drugačiji.
    A što je bilo s Prodigyjem? Kako to da je Exit toliko podbacio?

    Bila sam jednom u Novom Sadu, divan grad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeedva se cuo ali bice da je do tonca, ne do Boze. Haaljina mu je bila divna a scenski nastup fantastican ali kontam da bi ugodjaj bio mnoogo lepsi u zatvorenom, akusticnom prostoru
      Prodigy zvuci kao s' cd-a, Light show prekrasan. Nije do njih, do mene je :))

      Delete
  2. Ja sam došla samo radi Prodidžija i meni je bilo fantastično, ali sam onda satima poslije iskašljava prašinu, jer pametnica otišla u prve redove gdje se najviše skakalo, šutalo i ono neprestano sam udisala prašinu. A prije toga sve kontam kakav je ovo modni krik s onim maramama na licu. Eh.
    Usput napušene trebice koje su došle na radi Khalife su mi živce potrgale, da sam jedva čekala da odem i sa Exita.

    Bila sam i na Sea Danceu, muzika ekstra, festival i crnogorska organizacija, te vrijeme za tih 3 dana negativna nula.

    Ne idem više na naše festivale. To je sigurno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sluh mui se jos oporavlja :)) A probjanje..uhh..a ja sam jos i imala maramu

      Znaci greska sto nismo krenuli ka moru :(

      Delete
  3. Vjeruj da je sea dance većinu vremena bio poluposjećen. Ako izuzmem nastup Skrillega i Hurts, to je to. Uveli su toliko restrikcija, ljudi u kampovima su bili prije zatvorenici nego kamperi i još kad se doda neprestana kiša i saobraćajne gužve, gubila sam volju da idem na festival, čak i pored dobre muzike.
    Ono što ću od sada nastojati da sebi priuštim kad se zaželim muzike je ovo http://szigetfestival.com/ Totalno sam razočarana poslije naših festivala. :/

    ReplyDelete