Friday, July 1, 2016

ALO bre seljanke!!


Došlo leto! Operite bretele od brushaltera i izrendajte pete!

Sad kad to skinuh sa dnevnog reda, evo priče o jednom aparatiću i malo o trenutnoj nezi (hvala Zubo!)

Negde početkom maja odričem se depilacije voskom jer imam užasan problem sa iritacijama. Brijač i pena su jedno od rešenja ali ipak  više volim epilatore. Dugogodišnje iskustvo me je poučilo šta ne kupovati ( Rowenta epilator sa masažnim kuglicama- ne, nikako- kida dlaku na pola i urastanje je zagarantovano. Braun Silk Epil se pregreva brzo, motor usporava i depilacija je bolna)

Slučajno na nekom forumu nađem hvalospeve o epilatorima sa diskovima i bacim se u potragu. Long story short, uz kupovinu benzina dobijem liflet i kupone za popust. Jedna od stvarčica na popustu ovo čudo (izvin'te na muljavim slikama, aparat se puni za put)


Epilator sa diskovima plus dodatna glava sa brijačima i češljem za trimer



Za one koji ne znaju- svetla, svetla put i tamna, jaka dlaka..veselje zagarantovano :)

Poslednji dan ciklusa, eksperiment na potkolenicama- rezultat zadivljujući, količina bola zanemarljiva. Sreća najveća!!

Našla sam HG epilator i ne menjam ga dok ne rešim da kupim Lumiu i hvalim ga i volim ga i nosim ga svuda sa sobom :))

Sad mini osvrt na letnju rutinu :)

Preparativa


Hipp bebeća krema za hidrataciju (nekomedogena, bez "đubreta" unutra, lagana i brzoupijajuća,
Gliss sprej (ovaj je za sjaj, inače je crveni u opticaju),
Alverde minerali i menta deo,
Rexona Shower Clean kad baš zagusti,
Vichy Ideal Soleil SPF 50 (prenarandzasta za mene providnu ali divno radi posao pa se snalazim i kamufliram),
Sun Dance SPF 30 (ovaj 20 je uleteo greškom)
Balea bilo koji od kremastih gelova (da ne moram da se mažem jer čim se namažem odmah bih pod tuš)

Dekorativa


Garnier BB krema SPF 20 (kad ne mrdam iz kancelarije)
Maybelline Falsie (uvek joj se vraćam)
FlorMar duo bronzer/ rumenilo, najsvetlija nijansa (i njemu se uvek vraćam)
Essence Make me Brow (pristojan)
Aura Correct me (jer spavam premalo)
Golden Rose metalik ajlajneri
Golden Rose mat karmin u olovci (nijansa 08)
Alverde svetlucavi stik (miriše na maline)

Sad odoh da se pakujem pa možda sledi Summer Festival Essentials :)

10 comments:

  1. I ja sam s depilacijom muku mučila godinama. Meni je kombinacija jako svjetle dlake s nevjerovatno jakim korijenom i još on top of that, osjetljiva koža. Od brijača se sva ospem i dobijem svrab, od voska mi je, radi čupanja tog jakog korijena, znalo sve prokrvariti i osuti se taj dio gdje je bio korijen dlake. Izgledalo je stravično. Na kraju prijateljica se počne baviti depilacijom na bazi neke pandhy's šećerne paste i evo već jedno pet godina sam mirna. Niti osipa, niti uraslih dlaka, niti svraba. Traje oko 3-4 sedmice i koža bude baš glatka.
    Alah je nagradio, ne znam šta bih da mi nije nje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala, idiotkinja mi opekla butinu (kako je uspela ni sama ne znam) i odustaala. Gledam onu Kleopatra pastu al' sve mi nesto skupo..

      Delete
  2. lijep ti je epilator :D koliko dugo moraš puštati dlake da ih ovim čudom skineš? jer ja se ne mičem od britvice dok mi netko ne kaže da ne moram imati dlake od cm da bih se depilirala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cini mi se 3 mm..mozda i lazem :D Ja ti to svake subote uz ostale rituale..prozujim i mirna. Bitno da su se prilicno proredile ali daleko su od glatkih posle brijanja

      Delete
  3. A jesi me nasmijala! Rutina mi se sviđa, od kada sam se oduševila Balea šamponom, čim vidim nešto njihovo, odmah sam zainteresirana. Veseli kad možeš kupiti nešto dobro po super cijeni, a brijem da bi šampon bio odličan i za pranje bretela od brushaltera :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pomaze tu Balea, samo tesko iskuavanje :D Doneo mi dragi sve gelove iz ove sarene linije pa samo rotiram :))

      Delete
    2. Jako si to dobro dočarala ;) :D :D :D

      Delete
  4. Meni je vosak dosad najbolji, prijateljica je krenula na lasersko uklanjanje i taj laser, čini mi se, baš zna raditi svoj posao.
    Sviđa mi se ljetna rutina, i sretno s epilatorom!
    Meni je epilator, na primjer, radio probleme s urastanjem dlaka po nogama.
    Ovako vosak, tri tjedna mira. Jest da uvijek ima njih par koje izrastu valjda čim zalupim vrata salona za sobom, al sve ostalo je za kuc u drvo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije li to jako bolno? imam i fobiju da ću dći u ruke nekome tko ne zna svoj posao pa da ću imati podljeve krvi ili nešto... čudna sam, znam :D

      Delete
    2. Naviknes se posle 2-3 puta :) Prepone bole najuzasnije ali prezivi se. Bitno da nadjes dobar salon i prvo (se) testiras na, recimo, potkolenicama
      E sad, problem je sto dlacice moraju da budu bar 5 mm duge

      Delete