Tuesday, June 7, 2016

O serijama koje su mi ukinuli


Zdravo, ja sam Iva i zavisnik sam.

Gledam 474 serije i za svako raspoloženje imam po jednu.

Doživljavam apstinencijsku krizu kad počne leto a ja treba da čekam početak nove sezone do tamo nekog septembra.

Još kad se na to dodaju zli Nemci koji mi redovno ukidaju serije..uhh..


Ovog leta žalicu za

"The Good Wife"

Alisa, Zverka i neprevaziđeni Ilaj Gould



"Nashville"

Muzika, muzika i još malo muzike..i par eye candy- ja :)



"Castle"

Castle Castle, mama Castle i ćerka Castle..sve ostalo je višak :)



"CSI Cyber"

Dostojan naslednik starijeg brata. Zaživeo samo dve sezone..



a sad videh da mi ukidaju i "Rizzoli and Isles" :(



I tako..plačem i tugujem..

Preporuke ne tražim. Verovatno već gledam to što ćete mi preporučiti :)

9 comments:

  1. Good Wife su unakazili posljednju sezonu. Gledala sam od početka, svaku epizodu. Bila je fanastastična serija, ali ova zadnja sezona je djelovala kao da nije uopće u okviru iste serije. Meni je prvo bilo žao, ali kako je bilo očigledno da niko ne želi raditi na seriji, ni glumci, ni pisci i bolje je bilo da je ukinu, nego da je dalje kasape.
    Ja sam isto ovisnik. Ali imam osjećaj da sam pregledala sve što valja. Eto toliki sam ovisnik da više nema serije koju nisam pogledala, a da išta valja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se i slazem se! A toliko potencijala je imala serija..

      Bacam novcic da resim izmedju Man Men i Peaku Blinders :)))

      Delete
    2. Ja sam na petoj sezoni TGW i stvarno su mi odlični, jedna od boljih serija. Šteta za zadnju sezonu, nadam se da me neće jako razočarati :)

      Delete
  2. Da onda ništa ne preporučam, jel? :) ok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope :) Zaglavila sam u drugoj sezoni onog Orphan Black-a od prosli put :)

      Delete
  3. I ja se pridružujem dojmovima za TGW... Tako je i nastavilo, ali ova sezona?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pojela mi objava dio komentara ;) :D Uglavnom prva sezona je bilo WOW, tako se i nastavilo (ja je počela gledat' na Hallmarku), ali zadnja sezona mi je stvarno bila bla?! I lik Alicie mi je od jedne jake žene krenuo u ???

      Delete
  4. ja ću ipak da predložim jer i sama čekam i čekam i čekam, mrzim da čekam nastavke... tako da predlažem da zajedno čekamo treću sezonu the fall-a
    sigurno već i sama čekaš :)

    ReplyDelete
  5. Malo kasnim, ali evo mojih preporuka:
    Modern Family za bindge watching
    Miss Fisher za ljubitelje misterija
    Marco Polo

    Sve dostupno na Netflixu! :)

    ReplyDelete