Tuesday, May 3, 2016

Sreća, sreća, srećica i lazy afternoon


Konačno, konačno, konačno!! Posle milion godina balavljenja nad tuđim aparatima,kombinacija tipa "ako prodam levi bubreg.." i "pozajmiš mi jedan škljoc?", ja kupila aparat :D

Odaziva se na Nikon d5300 a pošto "kad ide jare, nek' ide i uže", kupila i svu propratnu opremu

Hvalim se


Nema više mutnih i bljak fotografija!

Nego, bio Uskrs. Podržavam trend i jako se veselim ideji bežanja iz grada jer kad svi beže iz grada, ja u grad idem :)
Kakva milina!! Ulice prazne, trgovi pusti, mir i tišina..pravac Stara čaršija!

Na ulazu u čarsiju novi snack i coctail bar- Austrian Palace. Krasno mesto, divni ljudi, dobra kafa..a tek terasa!! (Ne, ovo nije plaćena reklama, samo sam oduševljena)






I tako..

5 comments:

  1. dobre su slike :D
    želim dobrodošlicu novom članu obitelji, nikonu :D

    ReplyDelete
  2. Jao, pa super za fotić! Izgleda kao da zna slikati :D
    I tebe da napokon vidim na blogu :)
    I sviđa mi se Austrian Palace!

    ReplyDelete
  3. Čestitke na novom Nikonu. :D

    ReplyDelete
  4. Jej za fotić!!! :) Tak je i nama Zagreb najdraži preko ljeta kad svi pobjegnu negdje pa je fino pust :) Odn pust za zagrebačke standarde :D

    ReplyDelete
  5. Jeee. Ala ce sad tek biti fotkanja :) Ja imam neki stariji model i prezadovoljna sam. Mogu misliti koliko ti je dobar fokus, tj. vec vidim preko fotki da je ooooodlican.

    ReplyDelete