Tuesday, January 12, 2016

Život po Goodreads- u



I tako..završih ja Goodreads godinu mnogo brže (i uspešnije) no što sam se nadala


Godina je bila rezervisana za epsku fantastiku, istorijske romane, par mračnjaka i puno JSP literature.

 Spisak izgleda nekako ovako:

Debora Harknes- Knjiga života 

Treći deo "All Souls" trilogije. Puno istorije, veštica, vampira, demona..Zanimljiva i dinamična, deli prvo mesto all time favorita sa "Maglama Avalona"

Volfgang Jetke- Kći stepe

Priča o Skitima i Sarmatima, maloj Manji i njenoj vučici. Jedva čekam nastavak


Dejvid Baldaci- Svako dobro

Naviknutoj na politiku, spletke i puno nasilja u Baldačijevim knjigama, bila sam prijatno iznenađena ovom knjigom. Jedna porodica, automobilska nesreća, život koji se menja iz korena..Vredi pročitati.

Kejt Kvin- Gospodarica Rima

Antički Rim, bitke u Koloseumu, bahanalije, gladijatori, robovi, imperatori..Pročitala prve 3, jedva čekam četvrtu.

Skot Linč- Republika lopova

Lok Lamora i drugari :) Krađe, spletke, smicalice, hrpa psovki, poneka ljubav.."Vozim" treći deo i baš mi je onako nekako simpa

Kristina Lopez Bario - Kuća nemogućih ljubavi

Porodica u kojoj muškarci ne opstaju, kletva koja se prenosi sa kolena na koleno. Onog trenutka kad sam je završila, počela sam je ponovo :)

Dzejmi Ford- Hotel na uglu gorkog i slatkog

Razmišljala sam o ovoj knjizi pre neki dan, kad je krenula debata između Dzordza Takeia i Trampa.

Pocetak WWII, logori za Japance diljem Amerike i jedno divno prijateljstvo/ ljubav izmedju malog Kineza i male Japanke

Zoi Feraris- Nair Šarki i Katja Hijazi serijal

CSI na arapski nacin :) Zanimljivo i drugačije

Ketrin Nevil - Osmica

Priča o šahu,čudnim prijateljstvima i poreklu dobra i zla. S' pravom bestseler i možda najbolji triler u 2015.

Ejovin Ajvi- Snežno dete

Divna priča o bračnom paru bez dece, jednoj čudesnoj zimi i neočekivanom poklonu

Sara Vinman - Kad je Bog bio zec

THE KNJIGA 2015 :)

Pomalo nedovršena, pomalo čudna, kompletno fantastična :)
 Hvala Ivi na preporuci !!


Eto.




6 comments:

  1. Mislila sam lepo, idem sad kod Pepeljuge da vidim šta preporuuje, pa da stavim jedno dva-tri naslova na svoju listu, ali kako ću sad kad me skoro sve interesuje? :p Možda da počnem sa Baldačijem, do sad ga nisam uopšte čitala, znam, teško za poverovati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeca,Nemoguce ljubavi, Dete pa Sarmate pa sve ostalo.
      Al' sam ti pomogla :)))

      Delete
  2. Sve ovo mi se čini zanimljivo, i lovit ću neke naslolve po knjižnici...nego, što se desilo tvom challengeu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desio se zivot :)) Evo me opet pa dokle izdrzim :)

      Delete
  3. Snežno dete je tako specifična knjiga, u najpozitivnijem smislu. Mnogo sam knjiga pročitala, ali mi nijedna nije proizvela sličnu emociju :)

    ReplyDelete
  4. Svaka čast, 119 knjiga, wau :D Ja jedva stigla i svojih 55 prošle godine :)

    ReplyDelete