Thursday, January 28, 2016

Zimazija i crvena kosa


Kratak osvrt/ update- nega crvene kose kad je napolju ledeno :)

Moji saveznici



1. Garnier Olia 660- od svih crvenih farbi (a probala sam ih milion) ova mi najviše odgovara. Bez amonijaka, sa uljima i preprekrasnim regeneratorom u pakovanju. Kako se od novembra do februara farbam na 2 meseca (i to samo izrastak), pokazala se kao idealno rešenje- ne ispire se brzo, odlično pokriva sve "eksperimente" i nema čudnih alergijskih reakcija

2. Batiste suvi šampon za smeđu kosu- pošto još uvek nisam našla varijantu za crvenokose, ovo je prelazno rešenje. Kako stalno nosim kape, šiškama vrlo često treba malo volumena..a i produžava nepranje kose bar za 1 dan

3. Balea silikonske kapi- ovo čudo se spontano samoregeneriše. Ono- ništa posebno. Silikon sa prejakim mirisom

4. Makadamija četka- spas za raščešljavanje čvorova u vratu. Trebalo mi je par dana za navikavanje. Sad ne mogu da zamislim češljanje bez nje.

5. Nezaobilazno kokosovo ulje :) Svako drugo pranje, od korena do vrhova, kesu na glavu pa meditacija

6. Balea šamponi- volumenski odličan, sjaj i ispravljanje 0 poena

NOVOTARIJE

Schauma Keratin regenerator

                                           


Keratin je visoko u sastavu pa rekoh da probam :) Posle ovog regeneratora vlas je deblja, kosa čvršća i punija..otprilike ono što sam očekivala od drogeirjskog proteinskog regeneratora. Koristim ga jednom u dve nedelje- navlažim kosu, stavim regenerator pa kesu i to odstoji dobra 2-3 sata. Ja zadovoljna :)


Garnier Fructis Argan i Kamelia maska za kosu





Novotarija na policama (bar ovde). Kako sam bila zadovoljna avokado maskom i med maskom, rekoh da isprobam i ovu.
Miriše na kolače, raščešljavanje je lakše, kosa sjajnija i podatnija. Preporuke!


Marion kolor sampon 56 Intensiv red





Spas kad treba pokriti izrastak i produžiti period nefarbanja. Jedini kolor šampon koji ne iritira teme, fino miriše i dobro se drži. Pedeset šestica je za nijansu tamnija od Garnier Olia 660 farbe ali na kosi se to baš i ne primecuje

Revlon se konačno pojavio u slobodnoj prodaji!

                                

                                

                                 

Ova čudesa još probala nisam i svesrdno se nadam da će mi odgovarati. Pakovanja su ogromna, fino mirišu i javljam čim ih isprobam!










5 comments:

  1. Ja sam bila zadovoljna baleinim za volumen, ali taman što sam otkrila taj šampon, oni mu promjene ambalažu iz crvene u ljubičastu, a i sastav (pretpostavljam jer mi više ne odgovara). Sad sam opet na mukama jer me od svakog mogućeg šampona koji sam probala, nakon jednog dana od pranja, svrbi tjeme. Ni suh zrak od grijanja i hladan od zime nimalo ne pomažu. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alverde breza/zalfija? Meni jedino to pomaze kad krene drapanje :)

      Delete
  2. žužu, i Pepeljuga, mene isto svrbi tjeme, i jedan od rijetkih šampona koji to ne radi je Balea Neutral Shampoo, bijela boca sa svijetloplavim čepom (ne znam ima li ga kod vas dvije), a drugi je neki sos s ureom, isto Balein, i toga se držim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trazila, trazila al' nema ni jednog ni drugog :) Preporuku zapisujem pa ce valjda stici

      Delete
  3. Alverde i Balea. Upisala sam pa ću probati. :)

    ReplyDelete