Saturday, December 5, 2015

Đubre (jedan vrlo preprativni post)


Eureka! Setila sam se da poslikam đubre pre no što ga frknem u kantu :)


Jedanaest proizvoda nosi oznaku "kupiti ponovo", tri nose oznaku "samo ako ne nadjem nisša bolje".

Krećemo redom


1. Alverde ulje od ruže- milion puta ponovljena kupovina, moj zimski saveznik i preporuka za suvokošce

2. Evelin krema Argan i kozje mleko- lagana tekstura, brzoupijajuća, idealna podloga za puder. Miriše na kolače :)

3. Alverde neven stik- jos patim za onim crvenim od brusnice ali i ovaj je dobar

4. Balea piling- više puta ponovljena kupovina. Fino radi posao, nije pregrub al sam ga se zasitila. Neko probao Balea enzimski piling? :mrzimedaguglam:


5. Balea vanila i badem maska za kosu- blogerice ga vole, ja baš i ne. Gustina potprosecnog balsama, prejak miris vanile, svrha i funkcijaa nula poena. Ne kupujem ako ne moram

6. Batist suvi šampon za smeđokose- ne postoji šampon za crvenokose pa je ovaj prelazno rešenje. Volim ga, volim, volim! Osveži kosu taman koliko treba, ne ukrućuje je i ima fin sveš miris. Posle peha sa Zorica Brunclik bojom posle suvog šampona, ovaj je iznenadjenje i oduševljenje :)

7. Balea silikonski serum za kosu- miriše na muškatlu. Toliko. Zaobidjite.


8. Balea uljani gel za užasno suvu kožu- kupila jos 3 bočice :) Moja suva kuperozna koža ga obožava

9.Bionsen dezodorans bez aluminijuma- od svih isprobanih, ovaj najduže "drži". Miris mi ne odgovara nikako ali kvalitetu i dugotrajnosti se klanjam

10. Evelin 8 in 1- šta jos da kažem o ovom lakiću a da vec nije rečeno?


11. Dontodent tečnost za ispiranje usta- zanimljiva promena u odnosu na zeleni Listerin. Nije za one koji vole da sprže usta

12. Dontodent konac za zube - idealan za one kojima se zubici preklapaju ili imaju usku vilicu

13. Himalaya Herbal pasta za zube- eksperimentišem sa (polu) prirodnim pastama za zube i mnogo više mi odgovaraju od Kolgejta ili tamo nekih pržilica za usta

Huh, izazov- dan drugi odrađen!

5 comments:

  1. Znaci mi preporuka za Bionsen. Ima li ga u DM? Sto se tice paste za zube, probaj Neem, u zelenom pakovanju. Kod nas se prodaje u prodavnicama zdrave hrane. Odlicno radi sve radnje, a prirodna, bez fluora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bionsena nema u Srbiji ali probaj CD. Miss Fox ga je bas nahvalila
      http://www.mrsfoxsbeautybox.com/2015/11/cd-dezodorans-u-spreju.html

      A B. cu ti doneti kad budem dolazila :)

      Delete
    2. E i ja cu tebi moju pastu za zube :)

      Delete
    3. Pronašla sam Bionsen u Srbiji, u DM-u, još ga nisam probala... Kupila sam i ovo Alverde ulje od ruže, mnogo mi se sviđa...lepo se utrlja u kožu, ne ostaje viška ulja i koža je baš nežna...
      Pozdrav!
      Marina

      Delete
  2. meni je bionsen opcija na dane kad nisam za prirodne deziće.

    ReplyDelete