Friday, December 11, 2015

Thrifting in Macedonia



Oduvek mi se dopadala ideja recikliranja. Kad se recikliranje spoji sa čudnim stilom i odbijanjem da dajem novac za kinesku plastiku, dobije se kopanje po shs- ovima i pretraživanje neta :)

Prosto sam se uplašila kad sam videla sve na gomili, a onda se setila da sam dvaput toliko rasprodala i poklonila :)

Izvinjenje- slikano pod neonkom, negde oko 4 ujutru (jurila me nesanica) pa su boje blede a fotografije daleko od kvalitetnih..


Siva štofana tirolka, SHS, 4 evra. Sašivena idealno, stoji idealno. Višenamenska- sa štiklama i košuljom za posao, na šarene grilonke i "martinke" u slobodno vreme


Zeleno- kremasti svileni šal, SHS, 0.7 evra Zeleno. Svileno. Iskoristiće se


Omiljeni ulov- indijska jakna/duks, sa etiketom, 4 e. Meni prevelika, dragom premala ali uz par manevara, omiljeni komad u novembru


Ulov sezone- Stradivarius asimetrični vuneni kaput. 30 e plus etiketa i rezervna dugmad :) Topao i mek, upravo ono što sam tražila


Jos neke maramice/ ešarpice (jer marama nikad dosta)- sve ukupno 2 e


Esprit kardigani, mintasti i koralni- 8 e. Mintasti se odmah uklopio, koralni baš i ne ali uz par marama..


Dzemper i rolka- 2 e. Zečja dlaka i vuna, da me greju kad zapeče minus


Čudne tregerašice i jos jedna rolka- 10 e.
Interesantne. Još smo na Vi ali uz mušku košulju i duboke patike..hmm..


Oversized dzemper i vunena suknja- 4 e. Praktično, toplo, ne pegla se :)


H&m maslinasta jakna/ bolero sa etiketom- 1 e. Čeka proleće i premijeru uz haljine


Motivi vuneno- kašmirski waterfall kardigan- 7 e. Topao, praktičan, nefotogeničan


Radne Pumice, koralne, prilicno zloupotrebljavanje u zadnja 2 meseca - 6 e


Eleganci vintage kosulja od muslina- 2 e. Totalno nemam ideju šta i kako ali može zatrebati sad oko praznika

H&M tunikokošulja- 3 e. Ja, kad ne znam šta bih, uhvatim se za nju


Indijska kosulja prekrasnih boja, nova- 3 e.
..ili se uhvatim za ovo :)



Eto tako. Sad još da nadjem neku torbetinu i do juna sam mirna :)

Kako vi? Reciklirate? Triftate? Čekate rasprodaje? Slušam vas!

6 comments:

  1. Rasprodaje i recikliranje, ja i par prija rotiramo stvari koje jednoj ne pašu. Nosim hrpu stvari koje su pripadale mami i teti. to su materijali koji se i nakon 30 godina bolje snalaze u uvjetima nošenja, pranja i življenja.
    Meni odjeća i stvari baš lijepo ulaze u život i plan mi je kupovati sve manje, jer sve manje imam živaca za stvari koje mi ne stoje savršeno ili nisu od 3 i pol materijala koje volim.
    I škrta sam, nedam toliko para na smeće koje je načešće po dućanima.
    Imala si dobar ulov, dobra mi je halinja i pumice i oversized džemper i svašta nešto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to je to o cemu pricam :) Jos kad vidim neuklopljen karo :)))))) Par stvari sam vec udomila..divno na oko ali kad obuces- kao pozajmljeno :0

      Delete
  2. Što rekla Zuba, šrta sam i takođe nastojim kupovati što manje, jer sam skroz nezadovoljna kvalitetom stvari po sarajevskim prodavnicama. Dešavalo mi se da mi se nove stvari poderu nakon jednog nošenja.
    Odličan mi je kaput. Tražim baš takav neuspješno... pa već pola godine sigurno. Meh. Baš izgleda divno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I onda dobijes hrpu krpa za prozore :)
      Kaput je divotica. U najavi si mojekrpice.ba pa mozda i nadjes nesto slicno tamo :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. eee ja bogami cekam rasprodaje, i nekako na kraju balade uspem da nadjem sasvim fine stvari za omanje pare :) o kvalitetu ne vredi pricati jer valjda sta god da kupis i koliko god para da das sve se to ubrzo fucne.

    ReplyDelete