Monday, December 7, 2015

Social Media Book Tag



Opet kradem :)

   Twiter : najkraća knjiga koja ti se dopala

Alessandro Baricco- Svila

Trideseti rođendan, miholjsko leto, klupa u parku i Svila

  Facebook: knjiga za koju si osećala pritisak da je pročitaš jer su svi o njoj govorili

Dzon Grin - Krive su zvezde

Ne. Nenenene.

  Tumblr: knjiga koju si pročitala pre nego što je postala cool

Haled Hoseini- Lovac na zmajeve

Kad sam hvalila Lovca na sva usta, ljudi su me gledali čudno. Dve godine kasnije na sajmu- BUM!!

  My space: knjiga za koju ne možes da odlučiš da li ti se dopala

Lusinda Rajli- Devojčica na litici

Vozi, vozi, vozi..i onda glupav kraj

  Instagram: knjiga čije su korice toliko lepe da si morala da ih fotografišeš

Nil Gejmen- Knjiga o groblju



Volim Ridlove ilustracije a knjiga je u Top 5 svih vremena.
Beograd, provala oblaka, Laguna na Bulevaru i poslednji primerak koji čeka na mene :)

  YouTube:  knjiga za koju bih volela da je ekranizovana

Ni jedna. Uvek se razočaram.

  Goodreads: knjiga koju preporučujem svima

Nadim Aslam- Mape za izgubljene ljubavnike

#ono kad te knjiga uvuce u sebe


Eto tako. I pročitajte Mape!

3 comments:

  1. Nasmijala si me odgovorom za ekranizaciju. Knjiga o groblju, mnogo dobra i naslovnica je lijepa. Ako uspijem naći mape ovdje, pročitat ću, poželjela sam da me knjiga uvuče u sebe (mada me Kundera čeka)!

    ReplyDelete
  2. E nek si ukrala. :)
    Elem, da! Devojčica na litici, na nju sam zaboravila. Totalno ne znam šta o njoj da mislim, bljuc za kraj. :)
    Mape ću da metnem na spisak, a i ovog Nila, svi ga hvale, a ja ne znam ništa o čoveku. :(

    ReplyDelete
  3. Kako sam ja bre sve ove neke postove propustila?? Svila mi je jedna od omiljenih knjiga!! awww <3

    ReplyDelete