Wednesday, December 16, 2015

O zubaru


Rekoh li vam ja već da moj čika zuba ima dobre droge?
Super su one dok im traje dejstvo..

Zaputim se ja tako na jedno obično čiščenje zuba (sodom sa ukusom maline i onim apaaratom što cvili i skviči)
Kaže meni doca : "Daj da napravimo jednu panoramu, dugo nismo"

Utvrdi da mi je od 4 umnjaka, samo jedan izrastao, a i taj jedan je pokvaren i odmah mora da se vadi.
Ne lezi vraže- ostala 3 rastu paralelno sa kostima, od kojih jedan rotira i krenuo je pravo u kost.
Operacija neophodna i preko potrebna, 100 e po zubu..O radosti!!

Nabode mi on anesteziju (joj majko mila, koliko to čudo boli kad bode u nepce) i krene da svrdla. Čujem krckanje u mozgu i zamišljam da su to stene o koje udara more (pošto mu na velikom ekranu pravo ispred mene ide neki klip sa, recimo, Barbadosom)
Onda uzima klešta i krece da cima levo- desno. On za klešta, klešta za zub, ja za zubom, stolica za mnom..k'o kad su baba i deda čupali repu..

I čupa on tako, čupa..napolju se čuju govorancije s' mitinga. Baca se prva lopata, a ja ne znam više da li mi krcka vilica ili bageri raskopavaju ulicu..

Išcupa on skota i viče :" Vidi koliki mu je koren!", a ja se mislim :" Ma iš od mene i ti i koren!"

Dobijem uputstvo za debile na kraju


Sad čekam još 5 minuta i bacam se na voćni jogurt, Keksolino i krompir pire..sve to filovano sa par Ketonala :)


3 comments:

  1. joj, droge kod zubara. tek nedavno sam ih otkrila i mogu reći da zaista rade svoj posao :)
    dobar tek! :))

    ReplyDelete
  2. Hahahah, joj izvini, ja pročitala da ti doca ima dobre noge. Pa kontam, kako je od svega ona njemu vidjela noge. :)
    Moj je dragi neki dan iste muke prolazio. Zubi su zlo.

    ReplyDelete
  3. Hahah baš se ismijah na ovu ne tako smiješnu temu :D. Ja imam jedan umnjak što mi raste paralelno s kosti. Zapravo, to mi je deveti zubić :D. Za sad ne pravi probleme, al mogla bih i ja kao i ti uskoro :D.

    ReplyDelete