Friday, December 4, 2015

Kako je Šejn zapalio Skoplje



Znam da su slike užasne..i baš me briga. Bitno je bilo da se dobro zabavljam :))

Poučena nemilim Exit iskustvom od pre par godina, rešim da u širokom luku zaobilazim Izabel i violinu. Ali ne lezi vraže..
Na tonskoj je to još i nekako bilo moguce ali..


Šejn kasni dobrih pola sata. Ja sušim kosu na obližnjem radijatoru (jer ko je imao vremena i za presvlačenje i za šminkanje i za feniranje). Sakuplja se neka zanimljiva raja a ja se pitam gde se ti ljudi kriju tokom nedelje..

Čuju se prvi zvuci Kurdistana a ja se molim da me ne pozovu odmah u backstage, da odskačem bar 2-3 pesme..

Dzaba meso, dzaba voće pa Ruke. Skoplje se talasa,a ja pokusavam da snimim bar jedan refren. Mala ispred mene pada u sevdah, lupa me po ruci i telefon leti i gubi se u, pa, šumi ruku


Uzalud pitaš a ja dobijam komandu za pokret i molim kao razmaženi petogodišnjak:" Molimtemolimtejoš5minuta"

Ređaju se Mostovi, Vitamini, Sanjam.. i počinje himna jedne generacije. Snimam klip za Raki ali klip je duži od 5 minuta jer kad god Darko završi pesmu, publika otpeva još jedan refren i tako u beskonacnost..

Gazimo drugi sat koncerta


Negde posle Karmele, uleću na kratku pauzu i Darko pita :" Ej, ljudi, jel' ima neko cigaru?" Pružam kutiju i padam u treću nesvest. "Mi smo ti ono- grebatori ljudi", kaže, pali mi cigaretu, svoju glavi u muštiklu i vraća se na scenu jer počinje "Šal od svile"

Tako..pričaću nekoj imaginarnoj budućoj deci kako mi je Rundek popušio cigarete..fak jea!


U sali je 80 stepeni, masa je raspomamljena ali vreme je za kraj.
Pokušavaju da završe koncert ali ljudi ne mrdaju. Prvo se stidljivo, a onda sve glasnije i glasnije čuje skandiranje :" Sejn! Sejn!Sejn!!!"


Koncert završava velikim praskom.

U bekstejdzu ih dočekuje jedna dosada sa foto- aparatom :))
"A biste li Vi..?"
"Dadada,naravno!"

Daj bičiz daj, mene grli Darko Rundek!!!


Darko zrači!!! I to posle dvosatne svirke:) Jedan od onih ljudi koji s' godinama izgledaju sve bolje i
bolje :)

Jedna kolektivna :) Duci- pokretni dzuboks i dežurni šaljivdzija, Izabel- klupko kreativne energije, Šejn i ja (sa šalom od svile)


Do nekih novih koncerata, do nekih novih susreta!!

5 comments:

  1. OMG OMG OMG! I opet OMG OMG OMG 2 SLIKE SA DARKOM, OMG OMG! :)
    Bili su sad na Beer festu, bila sam u blatu do kolena, nisam ni videla binu, ali sam se provela kao nikad u životu! <3

    ReplyDelete
  2. Sa tvojim takIm izvestajem, da pozelim da sam tamo bila :)

    ReplyDelete
  3. Fenomenalno! Baš ti zavidim! :)
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete