Monday, December 28, 2015

Eto tako..(jedan "kind a" praznični)

*recepti na kraju posta

 Završila sam orasnice. One prave, starinske- sa mnogo mnoogo oraha, dugo sušene u mlakoj rerni. Sve mi se čini da ih je bilo više a sad gledam- samo osam..

 I Rozen tortu sam napravila i ostavila da odvugne**. Doduše, klimnulo mi se malo više onog ekstrata za kolače pa je nekako..šta znam..fluorescentno roze..
Dragi tvrdi da svetli u mraku.
Mora da je video kad se noću iskradao da krade orasnice :D

Za one što baš i ne vole orahe, smuljala sam Rafaelo kugle. Ove godine zamke u vidu badema ne stavljam u sredinu. Dosta mi je zubara bar do leta

Kontam da smotam i jedan slani rolat kad me već krenulo al' to će čekati da odvežbam jednu turu francuskog (hvala Bitchy do neba! )

Podvarak i ćurka ćekaju sredu. I francuska salata. I kiflice

Nešto me baš krenulo :)

Biću srećna i debela i baš će me biti briga

Kao što rekoh Raki prošle godine- od prazničnih dekoracija priznajem samo punu trpezu :))

** odvugne- povuče vlagu
* recepti u sličicama, pošto sam mrza






1 comment:

  1. jao, stare bilježnice s receptima :) :) čije su? jel se to prenosi kod tebe s koljena na koljeno u familiji?
    svašta si ti to nakuhala i napekla, bravo!
    slažem se s tobom, trpeza je dovoljna praznična dekoracija ;)

    ReplyDelete