Wednesday, December 2, 2015

Blogoizazov



Ako me Slavkičin izazov ne natera da pišem redovno, ništa neće :)
Ljuta sam na sebe što sam zapostavila blog  zarad nekih gluposti i što se sve svelo na "Pos'o, kuća, pos'o,pos'o, pos'o.."
Ne obecavam svakodnevne postove ali jedan u 2-3 dana čini se kao izvodljiva misija.

Steady, ready, GOO!!

                  Skorašnja fotografija i 7 činjenica o meni


1. Moj najveci guilty pleasure je trifting. Veće mi zadovoljstvo predstavlja "kopanje" po SHS-ovima i bazarima nego sama kupovina 

2. Umesto da čitam, pišem ili već nešto pametno, ja igram Candy Crush. Znam, sve znam..

3. U telefonu imam folder "JSP literatura" :) pa ako vidite Noru Roberts, Bačić Alimpić i ostale "radosti", ne čudite se

4. Pokušavam da oborim sopstveni rekord na Good Readsu. Zadatak- 115 knjiga za godinu dana. Trenutno sam na sto i sedmoj i polako paničim

5. Jedino sam žensko u muškom poslu :hvalitemeustamoja: Još me čudno gledaju ali polako se navikavaju :)

6. Praktična Devica uvek nadvlada zaljubljenika u kozmetiku pa mi je neseser sa šminkom poluprazan a od preparative imam 1 šampon, 1 gel za tuširanje, 1 dezodorans, 1 ulje za telo 1 kremu za lice..i tek kad se potroši, kupujem novo 

7. U razglednice sam ove godine uložila mnogo, mnoogo više od planiranog. Šta ću kad me raduju mali šareni komadi kartona i daju mi materijal za maštanje


Evo jedne skorašnje bekstejdzovske indijanske, čisto da otvorim sezonu :)


8 comments:

  1. jeee! još jedna koja je prihvatila izazov!
    jedva čekam tvoje postove svakih par dana:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to je kao bilo masovno? Uzas..znaci, totalno sam ispala iz fazona :))

      Delete
    2. i ja tek sad čujem za izazov. i sve mislim hoću li. tko sve već piskara?

      Delete
  2. Prelapa si! Devica, ajoj što volim device! Ne slažemo se horoskopski nikako, ali su mi mama, tata, muž i najstariji mačak device u horoskopu! Ispekla sam zanat i savršeno škorpijski koegzistiram sa najdivnijim i najkomplikovanijim horoskopskim znakom - voljenom devicom. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas je kontra kombinacija- darling je skorpija. Ni tezeg ni baksuznijeg znaka :)))
      Duzna si mi pricu u inbox!

      Delete
  3. Pa to mi kaži! :D Baš sam happy što ćeš se uhvatiti u koštac sa ovim, jedva čekam, jedva čekam! :)
    Živela Nora Roberts! :) Prava si super skvo, samo da znaš! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish, ish tamo!! Kako ti sa wpresom mozes da komentarises ovde a ja sa bloggerom kod tebe nikako? Sve sam varijante probala :(

      Delete
  4. Jednom za svagda: hip hip hurray za Nora Roberts!! Bas mi se svidja sto ste se odvazili na ovaj poduhvat, sad svakog dana imam nesto novo da citam, milinica!!

    ReplyDelete