Tuesday, December 22, 2015

Alverde oduševljenja


Četiri proizvoda, dva spominjana u svakom drugom postu, dva nova :)



O stiku za negu usana pisala sam u postovima koje ne mogu da nadjem :) Više sam volela brusnica varijantu- lepše je mirisao i ostavljao blago crvenkast trag, ali ni neven nije loš. Ne kupovati brusnicu u tubi ni pod razno!!!

Ulje divlje ruže, milionita bočica. Sve mi odgovara- i tekstura i miris i brzo upijanje i divan osećaj na koži.

U lovu na zdrave dezodoranse, red je došao i na ovaj Alverde sa morskim mineralima i nanom. Probala sam sve varijante, od kojih mi je favorit bila brusnica ali..miris mora dok rano ujutru šetate plažom <3 Divan, divan, divan i za hladnije dane veoma isplativ i po kvalitetu i po ceni i po dugotrajnosti





Poslednja stvar na spisku- ulje protiv celulita. Daleko od toga da verujem u to da razne mazalice pomažu ali sastav je obećavao. Ruzmarin i limunska trava (prvi za ojačavanje kapilarnih stanica, drugi za posvetljivanje omraženih crvenih tačkica) pokazali su se kao dobitna kombinacija za negu kuperozne kože.
Proceduru znate- vlažna koža, lagani kružni pokreti prema srcu, 5 minuta za upijanje.

Miris ruzmarina je na početku užasno jak pa mirišete kao da ste pobegli sa mrsne seoske srpske svadbe (pitam se da li i u drugim zemljama stavljaju kilo ruzmarina u one "kićanke" :) )
Na svu sreću, brzo ishlapi i ostaje jako prijatan i nenapadan miris limunske trave.





Jedina zamerka je što se mnogo brže troši od ostalih Alverde ulja..i taj ruzmarin ubica. Sve ostalo- čista petica. Kapilari po butinama su lagano izbledeli, novi se nisu pojavili pa se molim da je ulje taj čarobni dodatak nezi (žene sa kuperoznom kožom će me razumeti) :)

Preporuka za još neki Alverde proizvod? Hvala lepo!

1 comment:

  1. Probacu ovaj roll on. Ja sam imala neki njihov ranije, i nije mi radio radnju :( Sad sam na CD i zadovoljna sam, ali nisam sigurna kako ce se ponasati leti. Sta ti je leti najbolje od tih zdravih?

    ReplyDelete