Thursday, June 4, 2015

Preživeti One Republic



Prvi pacijent koji mi kaže da radim zanimljiv posao dobiće takvu šamarcinu da ce uši da mu zvone 3 dana. Eto tako!

Sva sreća, pored onih koji krivinare i manekena koji otaljavaju svoj deo posla, nađe se poneko normalan i zanimljiv. I dupla sreća da devojke sa kojima radim vrede kao 10 muškraca. Gurl power olvejz i forevr :)

Od koncerta sam uhvatila cela 2 minuta (kad je "psiho" gitarista dohvatio špansku gitaru a svi stariji od 20 godina popadali u nesvest).
U međuvremenu sam čistila razbijene flaše, gasila požare, izigravala vodoinstalatera, električara i IT tehničara..
Bole me delovi tela za koje nisam znala da mogu da bole ovoliko, imam splet šarenih modrica i iskustvo vise :)

Par đubrastih sličica (zabrana aparata, kamera i telefona na snazi i oduzimanje istih na ulazu)

Crna zora, 6 am
Šugica i ja delimo doručak dok čekamo da nam se neko smiluje i otključa vrata od sale




Posle petominutne dremke na kejsovima :))


Počelo je, počelo!!








Tako, sad odoh da spavam 5 dana vezano..

6 comments:

  1. Lajkam "gurl power" i Šugicu! :D

    ReplyDelete
  2. Aww Šugica :D Siroče, ma svaki posao je naporan na neki način, koliko god dobar i zanimljiv nekome sa strane bio :)

    ReplyDelete
  3. zanimljiv ti posao. sad dođi do zagreba i zašamaraj me :D

    ReplyDelete
  4. išla sam sad prvo guglati što je One Republic :)
    meni isto zvuči posao zanimljivo. ali meni većina tuđih poslova zvuči zanimljivo,. traja je uvijek zelenija kod susjeda, jel :)

    i ti mi dobro izgledaš!

    ReplyDelete
  5. oćem ja da ti pravim društvo dok čekaš da NAS neko pusti u salu :*

    ReplyDelete
  6. ma daaaaaj, ipak je bilo zanimljivo, skužit ćeš već kad se naspavaš ;)

    ReplyDelete