Saturday, June 20, 2015

O serijama - update


Ispunjavam želju Ani :)

Uživam gledajući Miss Fisher i Penny Dreadful.
Outlander je tu za kišne večeri
Dok čekam novu sezonu Grey's Anatomy, gledam Remedy i The Night Shift
Za razbibrigu je tu The Mysteries of Laura
Motive, Murder in the First i Major Crimes gledam kad mi treba malo akcije
Salem sam prestala da gledam kad sam shvatila da uglavnom zurim kroz monitor i pojma nemam šta se dešava
Secrets and Lies je na čekanju
Radujem se pocetku Davincijevih demona
Nesto najgluplje na šta sam zgazila je The Royals
Recikliram pa su se na listi nasli i Northern Exposure i The Forsyte Saga
Prosto se radujem septembru..

4 comments:

  1. Pocela sam da gledam Grey's Anatomy. Bukvalno sam se zarazila, dve sezone sam odgledala za 1 dan hahaha. :D

    ReplyDelete
  2. Pocela sam da gledam Grey's Anatomy. Bukvalno sam se zarazila, dve sezone sam odgledala za 1 dan hahaha. :D

    ReplyDelete
  3. penny dreadful i salem čekam da završi aktualna sezona pa da ih na miru pogledam u komadu ;)
    nedavno sam pogledala neku sezonu anatomije, trebam i to nastaviti... i s tvoje liste to je to...
    ali zato mi je počeo hannibal kojeg obožavam premda je, realno gledajući, teško probavljiv <3
    uf, umalo zaboravih i true detective, ooooodlična serija :D

    ReplyDelete