Wednesday, May 6, 2015

O (još jednom) "zdravom" dezodoransu


Sezona lova na dezodorans bez aluminijuma je otvorena!

Dok sam se zimus "provlačila" sa home made* dezodoransom, skok temperature je uslovio potragu za nečim malo mirisnijim i dugotrajnijim.

Spisak isprobanih stvari je predugačak (od Crystal dezodoransa u tečnom i čvrstom stanju preko Balee, Alverdea, Neutro Robertsa do nekih čudnih stvarčica koje mi je tetka dovlačila iz Australije). Jedino se Neutro Roberts pokazao kao ok opcija (ma koliko volela miris Alverdea :))

Šetajuci po DM- u, vidim Bionsen i setim se da mi ga je nekad davno preporučila Bitchy :)



Svetloplavo plastično pakovanje, 100 ml. spray no gas. Bez aluminijuma i parabena, za osetljivu kožu. Evo šta kaže proizvođač - Bionsen




Sastav mu baš i nije "srećan" ali  bitno je da je bez aluminijuma :))


Pros :
- ne iritira pazuhe
- prilično dugo traje za dezodorans bez aluminijuma

Cons:

- MIRIS!! U trenutku kad ga prsnete, miriše na lak za kosu (onaj neki lak što se koristio pre 20 godina..Subrina, Larisa..). Kad ispare gornje note, miriše na mešavinu bebi pudera i praška za pranje što meni lično izaziva mučninu
- cenim spray no gas ali jako je teško dozirati kolicinu. Ako pumpicu pritisnete malo jače, sliva se u potocicima :(


Summa summarum- jadna trojka na lestvici od 1 do 5 (ponajviše zbog mirisa)

Predlozi?

* 1/3 soda bikarbona, 1/3 kokosovo ulje, 1/3 skrob, par kapi esencijalnog ulja. Lepo pomesati, čuvati na sobnoj temperaturi

6 comments:

  1. Ja trenutno koristim njih nekoliko. Svi su bez aluminijuma. Kupila sam neki novi Balea Sensitive bez aluminijuma koji mi se baš sviđa, ali nisam sigurna da drži tako dugo. Nisam provjerila, ali vjerovatno ga i nema ovdje kupiti još uvijek. Napokon sam našla Neutro Roberts, samo što je kod mene roll on. Sviđa mi se.
    Nešto nisam bila zadovoljna s Alverde, još uvijek mi stoji neiskorišten.

    ReplyDelete
  2. jesam li? pa kad?! ne sjećam se da sam ga ikad koristila :D
    koristila sam onaj u kamenu, koji doslovno moraš namočiti prije upotrebe i osušiti prije nego ga zaklopiš, taj mi je bio jako dobar. ali mislim da on nije bionsen O.o
    nije imao miris baš nikakav, i držao je dugo.
    ja sam senilna, bit će :D

    u međuvremenu, ja sam se načitala o lošim sastojicima deodoranta i zaključila jebotito. dok nema poštene studije, koristim što mi paše, pa taman me ubio aluminij iz nivee.
    http://www.cancer.org/cancer/cancercauses/othercarcinogens/athome/antiperspirants-and-breast-cancer-risk
    tl; dr: studija na koju se svi pozivaju kad govore o povezanosti između korištenja dezića i raka dojke, uključivala je samo žene oboljele od raka.

    ReplyDelete
  3. Kad saznas za neki drugi, javi. Ja cu kupiti ovaj tvoj i probati. I ja se mucim i sa ovima domace proizvodnje, kao prirodnim. Po ovako toplom vremenu, ni jedan nije prosao test zvani "neces se osetiti" :(

    ReplyDelete
  4. ja koristim baš taj ( i preporučujem) :)
    meni je super taj miris, mada mi je malo preintenzivan jer navikla sam na Loko deziće, a ovaj koristim kad je baš potrebno nešto jače.
    inače već dvije godine koristim ajmo reći prirodne, mislim da isto imaju u sebi (ček da pročitam), da, soda bikarbona, shea malsac, pčelinji vosak, malsinovo ulje, škrob i eterična ulja.
    super je kako se, nakon nekog vremena, tijelo smiri i znoj postane drugačiji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, bice da si mi ga ti preporucila :))
      Ja vec godinama koristim dezodoranse bez aluminijuma (sa iskljuckom od onih par najvrelijih letnjih dana) i ovaj drzi najduze od svih koje sam probala
      Nikako na miris da se naviknem..kako prsnem, tako mi se smuci :(
      Ako naletis na jos nesto zamimljivo, dojavljuj odmah!!

      Delete
  5. koristila stick verziju, i brate ne valja :P
    probaj neki homemade sa sodom, ukoliko ti ne izazove iritaciju ti dezići zbilja djeluju :D
    evo ti što sam ja zaključila o ovim dezićima:
    http://nailcrazy69.blogspot.com/2014/03/on-quest-for-healthy-deodorant.html

    ReplyDelete