Saturday, March 28, 2015

O jednoj paleti


Kad se dešava život, prvo pati blog :))

Pisala nisam, kupovala jesam pa narednih dana sledi puno postova o dekorativi.

Pošto sam (u prolećnom "mahnitanju") izbacila više od pola stvari iz nesesera, vreme je bilo da se zalihe obnove. U prilog kupovini išli su i neki silni osmomartovski popusti i akcije :)

Ova lepotica stiže iz Italije, može se kupiti u Cosmu po ceni od 5,5 E a akcija traje do kraja marta.




                                       

Možete je naručiti i sa sajta a postoji i u ljubičastoj, plavoj i smeđoj varijanti.
Crno čvrsto pakovanje,ogledalo, dvostrani aplikator, količina od 10,2 g i trajanje 12 meseci, hipoalergena, blago miriše na bebi sapun :)

Sastav (nije bas najsrećniji):


Senke su blago shimmer- aste, prosečno pigmentovane, lako se blendaju i na kapcima ostaju dovoljno dugo. Prva (mint) i poslednje tri su bez baze nevidljive ali dobro posluže kao bazne senke ili highlight.




Uopšte nisam našla swatch- eve ovih senki dok sam kopala po netu pa prilažem svoje  :)
Dnevno svetlo



i onaj jedan zrak sunca što se probio kroz oblak



Da, bilo je ledeno, hvala na pitanju :)

Summa summarum - pristojna paleta za dnevnu šminku i putovanja, odličan odnos cene i kvaliteta, vredi pogledati i ostatak kolekcije

*Kad smo već kod paleta, Fairy Ana ima giveaway na blogu. Petsto pratilaca - baš fina brojka!

7 comments:

  1. Poznato mi je to slikanje i smrzavanje vani :)
    Hvala na objavi :)

    ReplyDelete
  2. Paleta deluje bas dobro, dopada mi se kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  3. ne znam jesam li jedina kojoj smeta shimmer u apsolutno svemu. ok, stavi ponegdje, ali kad vidim matt palete sa shimmerom- koga zajebavate :D
    boje su lijepe, posebno druga.
    poslikaj se kad se našminkaš :D

    ReplyDelete
  4. pari se ledeno, nešto si se naježila ;)
    slatke bojice, šteta što ta mintica nije malo pigmentiranija :D

    ReplyDelete
  5. Baš su mi dobre te tirkizno-zelene nijanse, zbog njih bih progutala i ostatak :D

    ReplyDelete
  6. nisam osoba od sjenila, ali sviđaju mi se boje. čekam nove postove o dekorativi!! :)

    ReplyDelete
  7. Sviđa mi se što je tako svestrana, za svaki look i želje po malo. Prvi put čujem za ovaj brend, idem istraživati :)

    ReplyDelete