Tuesday, March 3, 2015

Let me pin that for you


iliti "Moj život na Pinterestu" :)

Pinterest je divno mesto. Kuća u kojoj živim na Pinterestu je prekrasna, sve su mi cipele taman, garderober je ogroman a DIY projekti uvek uspešni :)

Kad mi se smuči sve, zbrišem tamo da odmorim mozak

Moji projekti (budući)







Moje cipele i torbe









Moja garderoba







Trenutno sam u Home Decor departmentu, sređujem idealnu kuhinju. Posle prelazim na vrt a ko zna gde ću da završim :))


Kako vi? Pinterest: da ili ne? Neki board vredan praćenja?

14 comments:

  1. Odupirem se jos uvek Pinterestu :) ali je samo pitanje trenutka kad cu pasti pod cari istog... ono za nakit i tasne- ima li ista korisnije i bolje?!

    ReplyDelete
  2. Nena (cvetni svet) je imala post u kom je spomenula Pinterest pa sam mislila samo da vidim o čemu se radi... Sada sam i ja deo njega i tamo je sve čarobno, toliko da gubim pojam o vremenu :-) Želim ti da nađeš vremena za navedene projekte, ima predivnih. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kad "zabodem", nema me po 3 dana :)) Najvise volim one ogde je sve od A do Z objasnjeno (diy) pa lepo samo krenem..

      Delete
  3. moja diy ploča zove se "da bar mogu napraviti ovo bez da se osakatim" :D
    pinterest je sreća, i ja bježim tamo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje ploce imaju krajnje neinventivna imena :))
      Pljusti napolju a ja kucam exotic island i odohhh..:)

      Delete
  4. Jos uvek nemam Pinterest, ne znam ni da li bi bilo dobro da ga pravim obzirom da imam we heart it i tumblr na kojima sam po ceo dan bukvalno. Mozda bi bilo malo previse da dodam i pinterest, mada je dosta zanimljiv, a moze da bude i koristan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaraza cista :)) Kad se navuces, nema nazad :)

      Delete
  5. A vi kako te?! :D
    https://www.pinterest.com/rakibagss/ ;)

    ReplyDelete
  6. Nemam ga, nekako odlijevam, jer znam da bih se navukla i na to, a pravo ne mogu, meni ionako uvijek u danu manjka koji sat, samo mi to jos fali pa da lijezem spavati kad kokoske ustaju. :-)Imam we heart it, i tu se pogubim gledajuci slicice.
    Ti si prava boho chic chica, svidja mi se ta duga bez suknja sa crnim topicem i zadnja haljina, rado bih ih imala za ljeto. :-)

    ReplyDelete
  7. bez problema bih ti ukrala ove šuze i torbe, kao i police za knjige ;)

    ReplyDelete
  8. Cuj nju, jel sam na Pinterestu? Pa svakodnevno tamo sanjarim i putujem. Tu odmah pored tebe :)

    ReplyDelete