Sunday, February 8, 2015

Tumbs up, tumbs down, dzemperi i prinova

 Polukozmetički post :)

Zvezde ovog posta kriju se u ovom Old New Inn- u (znam, znam, jako sam ažurna :))



Prva zvezda sakrila se u crno pakovanje (gore desno) I zove se Eveline X- treme Gel Effect.



Ne znam baš za gel efekt ali trajnost produzava X-tremno :))
Miriše (smrdi?) kao OHO lepak, prilicno je gust i treba mu jedno 10 minuta za sušenje
Preporučujem "laku" ruku pri nanošenju

Testiran na moja dva omiljena laka
Prva slika - Rapsodi 349 - tamno zeleno maslinasti, odmah po lakiranju i dan peti



I ljubljeni Essence Trendsetter, dan sedmi


Kupatilske i kuhinjske radosti se podrazumevaju kao i kupanje i pranje kose.

Drugo oduševljenje je skroz desno, ljubičasta tuba :)

Balea handcreme & mask miriše na muškatle i dovoljno je gusta i hranljiva da je ušla u all time favorite. Sadrži ulje makadamija oraha i glicerin, idealno za suve ruke i zanoktice. Jedino taj miris..



Tumbs down za jednu maskaru i jedan skidač laka

Afrodita Lavanda uljani odstranjivač laka je baš ogromno razočarenje. Ne osvrćem se na miris  ili pakovanje (nepraktično) nego na to da od uljanog odstranjivača pucaju zanoktice i listaju se nokti


Drugi fail je Catrice Better Than False Lashes
Toliko mi je bila loša da sam je prosledila odmah pa sliku pozajmjujem odavde


Ocena na Pinkmelonu 4,7, na MUA 3. Ja je ocenjujem jednom velikom nulom..

Odlicna četkica, puno potencijala ali..od samog starta jako suva, iritira oci i otpada u komadicima.

Jedna preporuka

Ako kojim slučajem naletite na Alcott dzempere, ne oklevajte. Raspon cena je od 5 do 15 E a kvalitet savršen. Zavirite i u muški deo, izbor je jos bolji. Kad vam ovakvo nesto kaže "mrzilica" zimske garderobe, ne sumnjajte :))

Evo čime sam se ja počastila


Boje su blago blesave zbog neonskog svetla, petolejasti i kajsijasti izgledaju nekako isprano :))

I nešto medeno za kraj. Mali vukovi pecaju pahuljice :))


19 comments:

  1. jao, živine :))
    džemperi mi baš trebaju, ovdje je krenula junačka zima, sinoć -12 C.
    koristim Eveline SOS i 8u1 lakove, i zaista rade svoj posao.
    inače, meni Aveo iz Müllera ima odličan skidač lakova, ne znam imaš li taj brand dolje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakav crni Muller..ja se radovala prosle godine kad nam otvorili DM :))

      Delete
    2. Kad čujem da u nekom gradu nema DM odmah se razočaram :)

      Delete
  2. Te krznene pufnice na kraju su mi najmedenije od svega. :-) Kako bih ih samo ugnjavila, jao,jao :-) <3
    Taj tvoj soping ko da je moj. Prvo sam neki dan htjela uzeti Eveline nadlak i onda negdje procitam da ne valja. Sad posto opet vjerujem tvom sudu, mislim da cu ga ipak uzeti. Iako bi bilo super da je brzosuseci. Afroditin odstranjivac imam od nevena, vidis nisam ni znala da ima lavanda. Neven je srednja zalost, koristim ga za skidanje obicnih lakova, jer za sljokice nije. Bas sam u potrazi za nekim dobrim, da skida i da njeguje nokte. Od kako su nam povukli Merkatorovu Afroditu sa kokosom, nikako da nadjem tako dobar. Iste Loreal sampone sam mjerkala neki dan, i onda na kraju ipa uzmem onaj crno pink sa argininom jer je kao light za masnu kosu, nema sls, plus fol jaca. Ajde, vidjecu bas. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pufne su toliko brze..sad ga vidis, sad ga ne vidis :))

      Mozda nadlaku i ne treba toliko da se osusi ali ja nanesem bogat sloj + prorolam po vrhovima prvo. Tamad da se zgusne na pola bocice, nece mi biti zao a ne da svaki put oplakujem SV :)) A i cena mu je oko 5-6 markica

      Lavanda je jadna. Jedva cekam da je potrosim pa da probam ove Aurine. Meni je jedino dobar zeleni Lilijev aceton ali toga sem u Srbiji nema nigde

      Nije los ovaj L'Oreal. Prilicno mi je zivlja kosa a i duplo sjajnija ali dok ne stignem do pola, ne donosim zakljucak :))

      Delete
  3. općenito volim eveline kozmetiku, ne sjećam se da sam nešto njihovo uzela a da nije valjalo, jedino što im je izbor po ovdašnjim drogerijama ograničen :/
    ali ovaj extreme svakako ću probati!
    što se tiče baleine kreme, ja pročitala negdje da je maslac za tijelo istog mirisa divan, proslijedila ga čim sam otvorila kutiju. bljak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poduplaj miris maslaca i dobices miris kreme :))

      Delete
  4. E baš mi nešto takvo treba, kao Eveline X- treme Gel Effect. Obavezno ću da probam.
    Ništa ne kažeš za Hipp kremu, baš me zanima?

    Ajoj vukići <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hipp je fina kremica sa odlicnim sastavom, kupljena za dragog a ja je kradem kad mi treba nesto preko ulja :) Za suvu kozu nije nikako ali nisam nasla Intensive

      Delete
  5. Razmisljam nesto, dm mi pred vratima, a ja kremu za ruke 100 god. nisam kupila, a trebam i boju kose da menjam, to pricam 3 meseca! Lakovi su mi bas! A i dzemperi, taman za ovo ledeno doba! Kuce su prelepe pufnoce, sinoc dok sam setala naletim na nemackog ovcara...jad i beda.. bar sam ga nahranila, neverovatno koliko su ljudi nemarni.. udavih.. ajde, pa da se citamo kod mene, samo neznam dal da ostanem crvenokosa ili da odem u crnke ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakve crnke..once U go red..:))) Bas ti dobro stoji crveno i ne bih ja tu nista menjala :)
      Ja sam pod zabranom hranjenja ulicnih pasa jer me obavezno prate do kuce posle :dogwisperer:

      Delete
  6. i ovo neznnam radi moja tastatura, a ne ja!!!!

    ReplyDelete
  7. OMG ne mogu da vjerujem da sam te našla nakon dvije godine. Svidjaju mi se dzemperi, iako se meni uglavnom svi dzemperi svidjaju. Lovz, Betmenka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao vidi - mala Dzenks :)))))))))))) Naleteh sinoc na tebe na roze forumu..a sve sam nesto mislila da si prestala da pises..

      Delete
  8. aaaaaw kako su medeni ti mali vučci <3

    ReplyDelete