Tuesday, February 3, 2015

O razgledničarenju


Once upon a time, u osnovnoj školi, volela sam da pišem pisma. U tadašnjem časopisu za osnovce (mislim da se zvao Tik- tak :)) objavljivali su adrese onih koji traže prijatelje za dopisivanje pa sam ceo mesečni dzeparac za žvake trošila na markice i koverte.

 U srednjoj školi prešlo se na "Ćao" a kasnije i na "Bravo". Tad su najveća "fora" bila mirišljava pisma i one crno- bele razglednice (love couples blabla..) a najveća sreća kad stigne razglednica ili pismo iz inostranstva.

 Na fakultetu sam imala dečka sa kojim se nisam viđala i po mesec, dva pa su nam pismo- dnevnici bili omiljeni način komunikacije (da,da, bile su to ogromne koverte :))

 Onda me je Marsovka navukla na Postcrossing. Sreća, sreća, rados' !!

 Postcrossing mi je bio spor pa sam nasla PC familiju na Fejsbuku. Sreća, sreća, rados' na kvadrat :))

                     Deo decembarsko- januarskih swap- ova i pričice koje idu uz to


Prvi sneg ove godine i prva zimska razglednica


Irina je balerina, živi u okolini Moskve i prava je filigranska Ruskinja


Trond je iz Finske, pravi predstavnik nordijskih bogova- visok, plav i jako drag


Vrtni patuljak je iz Ukrajine. Jako, jako me podseća na Amelie Poulain i na onu malu, što je, putujući Evropom, na svakoj destinaciji slikala patuljka (ili je to bila plišana igračkica..ne sećam se više :))


Zen razglednica doputovala je iz Latvije. Draga Krista širi mir i ljubav :))


Suzan vikende provodi ovde :)


Ova me podseća na Alisu u zemlji čuda


Mah,mah Elizabet!


Mah,mah Kler! :))


Direktor Kobasica na radnom mestu


Tim Burton pred Božić


Jedna lepota da mi zgreje srce :))

"Tapetiranje" zidova se uspešno nastavlja..ovim tempom do kraja februara i prelazim na kupatilo :))


* Saskia, dzaba smo krečile. Svima stigao Novi Sad sem meni :(

Ko je za jednu razglednicu??

26 comments:

  1. jao, sad si me sjetila mog razdoblja dopisivanja :)
    u osnovnoj je to bilo preko Maka, a Mak je bio neki katolički časopis koji smo dobivali na vjeronauku. posije, u srednjoj, sam se učlanila u Pen Friends Club, i dopisivala se s curkom i New Yorka, dečkom iz Burundija, curom iz Malmöa i još jednom curom iz Irana, koja je otišla u Japan na stipendiju, i za kraj, neki Indijac koji se taman oženio pa mi je slao slike :) nisam o tome razmišljala sto godina, hvala ti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepa vremena kad smo u zasedi cekale postara :))
      Jel' si se nasla na zidu ? :))

      Delete
  2. ah, dobra su to vremena bila kad su se pisma pisala... frendica je studirala u rijeci i na pošti su mi se uvijek žene smijale jer bih zbog preteškog pisma morala plaćati dodatne markice, svaki put... a ja sam baš bila ponosna na to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zicacu ti jednu morsku razglednicu ako mi ova (sto putuje 2 meseca) ne stigne :))

      Delete
  3. Jedna ti putuje iz Sarajeva. Nadam se da će te brzo pronaći.
    Vidim jedan lijepi i poznati zalazak sunca. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jao, ko se to mene setio!!
      Divan zalazak, nego sta :)))

      Delete
  4. Jao, kako si ih lijepo izložila! A meni sve žao da ih bušim :/. Svejedno, sviđa mi se zid jako jako.

    Pa nije valjda Selene sad u Sarajevu, a ja to ne znam?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi da stoje u nekoj kutiji kad imam kilometar praznog zida :)) A vidi ih kako su lepe!!

      Delete
    2. Nije Selene više u Sarajevu, bila sam prošle sedmice. I vjeruj mi da sam mislila na tebe, ali bila sam "poslovno" i potpuno ograničena vremenom. Ali dolazit ću barem još jednom, tad ću ti se javiti :)

      Delete
    3. Dobro, dobrooo :)

      Ivo, da, nažalost, moje su u kutiji, ali listam ih s vremena na vrijeme ^^

      Delete
  5. Jaoooj, dopisivanja <3 Objavljivali su mi adresu i u Tik Taku i u Cao :) U ono vreme se uclanjivalo u International Pen Friendship, pa su nas iz baze povezivali po slicnostima. Imala sam jednu iz Juzne Afrike sa kojom sam se godinama dopisivala. Mislim da cu i ja da se uclanim u Postcrossing. Ne znam sta sam do sada cekala. A ne znam ni sta bi sa tom razglednicom. Ce da bude ispravljeno. Big time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, ti si bila advanced stadijum :)) Ja sam samo po ovim nasim prostorima..

      Delete
  6. Razgledanice!!! Ima li nesto lepse nego kad te saceka nesto u postanskom sanducetu?? Meni su isto sve u kutiji i onda se odusevim kad je otvorim (sve redje i redje)... hmmm mozda bih mogla da se malo pozabavim time u ovim kisnim danima...

    ReplyDelete
  7. Ne zna Kler jos kako funkcionise postcrossing, ali svidja mi se! U radio amaterizmu saljemo jedni drugima QSL karte, kao potvrdu odradjene veze izmedju 2 ili vise amatera. To je ranije itekako znacilo kada si hteo da polazes za vecu klasu, pa sto vise zemalja imas, vece su ti sanse da sto pre polazes za A klasu, sada je i tu drugacije , internet nas maltene ugasio.. Ajde, snaci cu se! Ma ja imam ideju u glavi da bajsom krenem put Skotske, nasla sam i rutu neku i sve,samo mi fali zdravlje, pa dok ne resim ovo cudo, da se vozam po okolini ;( Drago mi je da te ima ovde! Zelim ti da popunis jos par zidova!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis kako si se lako snasla :)))
      Kad se sredi sve, prvo se spusti na jug..ono kao mali koraci :)

      Delete
  8. Ja bih voljela da dobijem tvoju adresu, pa da te iznenadim jednog lijepog dana. :) Hoćeš li da mi pošalješ na mail? Ne skupljam razglednice, ali rado šaljem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih, ovakva ponuda se ne odbija :)) Jurim u inbox!

      Delete
  9. Ja sam opsjednuta s pismima i markicama i kuvertama.. ah <3 .. Mogle bi i mi neku razmjenu :) Ideja ove razmjene razglednica mi se sviđa samo što ću na to možda pričekat do proljeća kad mi se bude dalo izaći iz stana jer je trenutno kod nas zimulja i vjetar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, ovde potop :((
      Hajd' neka se prolepsa i pravmo jedan swap :))

      Delete
  10. Jaaooo, ja moram ovde da se učlanim! :) Obožavam razglednice! :) Kad sam bila mlađa, najviše sam volela kad ljudi pogreše adresu i onda razlgednice sa Havaja i ostalih divnih mesta završe u mojoj kutiji. :) Ulepšala si mi vikend, ma ceo mesec! :)
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da se uclanis, nego sta!!
      Jao Havaji..hocu i ja jednu odatle!!
      Aj ti, blago meni, adresu u inbox..da zapocnem krug :))

      Delete
  11. Divne razglednice! Nisam se nikad dopisivala niti sakupljala razglednice, ali imam nesto starije rodjake bliznakinje koje su bile zaludjene dopisivanjem, mislim da je to bilo ono preko Cao magazina, ili nekog slicnog. Sjecam se da sam jednom dosla kod njih i ugledala punu vrecu ( da, onu bas veliku ) pisama- to su sakupljale. Fina su to vremena bila, prije interneta. Ja sam bila u nekom krugu razmjene knjiga sa nepoznatim ljudima, ali znam da je bilo nesto da uvijek vise dobijes nego sto ih posaljes, mada se vise ni ne sjecam kako je to tacno funkcionisalo, bas sam bila klinka, ali knjige jos uvijek cuvam i bas su mi drage. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako je to divno! I zasto ja za takvo nesto nikad nisam saznala??! :(

      Delete
  12. Jao! Ova zadnja fotka!

    Ja sam se isto dopisivala, valjda smo svi prošli tu fazu :) Bilo mi je posebno bizarno kada mi je tako jedna moja pen frendica poslala svoju fotku, a ono, ne da smo slične već... Jako bizarno iskustvo :D

    Bilo je to super razdoblje, pisamca, paketići... :)

    E i bio je medo, mali plišani :D

    ReplyDelete
  13. Ovaj post me podsjetio na to kako sam izgubila kontakt s djevojkom s kojom sam se godinama dopisivala zbog bizarnosti - nikad nije otvorila facebook profil. Kako glupo. Nije mi bilo teško godinama pisati pisma nekoliko puta mjesečno i čekati odgovor tjednima a sad ako netko nije na fejsu isto je kao da je umro :/ Ovo me potaklo da nađem stara pisma i malo se potrudim oko prijatelja.
    Lazy Bitch :(

    ReplyDelete