Sunday, January 18, 2015

Skoči sto i udari me


Samo da vam mahnem u prolazu!

Ko se nadao da je jedan običan sto tvrđi od moje glave..Sva sreća pa posledice nisu ozbiljne (ako se zabrana šminkanja ne ubroji u to).

Sad sam kao Pera Kojot koji, kad se lupne, pokusava da vrati čvrgu "na unutra" :)

                                                                      izvor

A ionako nemam šta pametno da vam pričam..

Novu godinu sam prespavala..kao i reprizu..kao i Božic i onu drugu Novu godinu.
Dva dana sam bolesna, dva dana ok.
Kreativa na nuli.
Kuhinjske čarolije isto..
Jedino dobro je što čitam kao manijak :)

Priželjkujem sunce i bar 15C

9 comments:

  1. Mogu da se pohvalim slicnim stanjem! Bolesna mesec dana, a onda mi pronadju jos nesto uz upalu uha,sinusa i zuba. Bas me strah,ali nadam se da postoji lecenje lekovima, a ne operacijom. A sto u glavu, da hoce da me tresne da iskoci sve ovo sto me napalo! Drž' se! :*

    ReplyDelete
  2. pola blogosfere bolesno...

    ozdravi brzo i riješi taj stol!

    ReplyDelete
  3. Ajme, pazi se, al i razumijem te, ja sam recimo strasno nespretna i svako malo se ozlijedjujem, uganem, udarim i sl. :-/
    I zavidim za citanje knjiga, jer sam nagomilala nekih i samo cekam da nesto zavrsim pa da konacno malo uzivam.
    I brzo ozdravi, udari po nekim vitaminima onako u sareno vocnom obliku. :-)

    ReplyDelete
  4. đe taj sto da ga nalupamo što je skočio na tebe? :))

    dođu takvi periodi, nadam se da će biti bolje kad se zdravstveno stanje dovede u normalu.

    ja nisam bolesna, ali sam nekakva k'o otrovana. biće da je do toga što je sredina zime. ima još puno do proljeća, barem u mojim krajevima.

    ReplyDelete
  5. ne maši u prolazu nego gledaj gde gacaš :)
    razumem te u potpunosti, reče žena, koja je mesec dana ležala sa povređenim stopalom, a da nije pala, saplela se, izvrnula ga, niti bilo šta slično, samo je hodala....
    ozdravi brrrrrzo :*

    ReplyDelete
  6. čitaj i dalje, bolje to nego da se tučeš sa stolom :*

    ReplyDelete
  7. O jadni Snješko! Duša me zaboli.
    Ma sve je dobro dok imaš vremena za čitanje. Šta bi ti bolje?!
    A čvrga :))) Šta ćeš, proći će.

    ReplyDelete
  8. Evo i mi bolesni, kao i cela okolina. Ima jos prijatelja koji nisu uspeli da dodju da nas upoznaju - stalno neke bolesti i saplitanja :) Evo ti jedne muzicke liste da te oraspolozi. Mislim da ce ti se svideti: http://8tracks.com/sashkonela/ho-hey

    ReplyDelete
  9. Rtanjski čaj! :) Taj sve leči. :)
    Odmaraj i pusti stolove da žive! :)

    ReplyDelete