Saturday, December 13, 2014

Zimska paleta


Divna podloga koja totalno nema veze sa postom :)



#onokad te čeka napisan post a ti čekaš bar jedan zrak Sunca..ili da prestane ledena kiša.

Ne znam kako vi, ali ja imam dve kutije sa lakovima : prolećno- letnju, uglavnom zelenu i jesenje- zimsku, bordasto- sivu. Još početkom oktobra prešla sam na ovu drugu a ovo su lakovi za kojima najčešce posežem




S' leva na desno:

Rapsodi 353 Topla terakota crvena, lako maziv, fina četkica. Sušenje prosečno. Izdržava 4 dana bez nadlaka i bez chipp- anja

Malena 14 Čista crvena sa hrpom roze i srebrnog shimmer - a. Fina četkica, lako maziv, trajanje kratko :) Jedan od onih lakova koje lakirate na brzinu, pre kretanja negde,  ali ga sledeći dan skidate. Ne chippa se ali imam osećaj da se ispire sa noktiju.

MaxFactor Ruby Fruit Najtamnija, tamna bordo, skoro crna. Obožavam boju ali mrzimmm kratku tanku četkicu i kratku dršku od četkice. Muka za mazanje, muka za skidanje, popravke nema ako nesto zbrljate ali kad mu dodam izdašni sloj top coat - a, sve mu oprostim :)

FlorMar 426 Prava krvavo crvena! Duga, tanka četkica (volim), odgovara svim podtonovima kože (isprobano), trajnost fina za jedan tamno crveni lak. Jedina mana mu je što ima neki satin finish pa bez top coata brzo počinje da bledi.


Kao što rotiram lakove, rotiram i karmine. Neseser sa rozikasto - kajsijastim bojama preselio se u frižider a na svetlo (??) dana stupila je zimska kolekcija :)



Dok sam pokušavala da (U)slika(va)m karmine, gazda je mjaukao "Hoću napolje!!" Sad hoću unutra!!", naletele su radoznale komšinice koje su se dobrih 15 minuta iščuđavale (igrabelamečkaitakoto..) a onda je Novi došao na partiju maženja (Novi je dodatak našoj sve brojnijoj porodici), karmini su popadali s' crepa na koji sam ih stručno naređala, Sunce je izlazilo/ zalazilo, temperatura je naglo pala, počeo je vetar da duva..dva ljubimca su lakše ranjena..ovaj crveni posebno :(

Redom:

Golden Rose 70 Najtamnije čudovište koje posedujem :) Ne trpi ništa od društva sem malo maskare na očima. Najtamnija bordo/ smeđe/ ljubičasta. Olovka za usne je neophodna, pripremljene usne takođe. Neophodna su dva sloja za boju iz pakovanja

Avon Divine Wine Prošlogodisnji ljubimac i ponovljena kupovina. Jedna od retkih Avon stvarčica koju obožavam :) Duboka šljivasto - ljubičasta, lako mazanje, puna boja. Zavisno od olovke koju koristite, boja nanošenja varira od mauve do tamno ljubičaste.

Clinique Pure Posh Prava karamela sa sitnim zlatnim shimmer- om. Nanošenje perfektno, trajanje perfektno, cena ne-baš-tako-perfektna ali vredi :)

Aura Flamenco Žrtva današnjeg slikanja :) Moja idealna crvena (tamna, topla, vuče na terakotu pomalo). Nanošenje perfektno, trajanje prosečno, cena smešna :)

Evo i swatch- eva (ma ne, nije mi hladno :))



Redom Aura, Clinique, Avon, Golden Rose. Prva slika - trunčica Sunca, druga - počinje oluja :))

I jos olovčice i kraj :)

Dok sam slikala ostale stvarčice i borila se sa životinjama, olovke su se posmrzavale pa računajte da su boje za nijansu intenzivnije




Manhattan Longlasting 44N Čista crvena, divna je sama a jos lepša sa slojem nekog sjaja preko. Traje milion godina na usnama. Hvala Angelica!

Malena 205  Duboka fuksijasta boja, idealan mach za Divine Wine..isto tako divna sa neutralnim karminom preko.

Golden Rose 206 Čista bordo boja, mrvicu  hladnija no što inace volim ali... Odličan izbor za mat usne

Emily 205 Novi dodatak na GR štandu. Olovka je (slikovito objašnjeno) puterasta, lako maziva i izuzetan mach za najtamnije karmine. Privukla me je smešnom cenom (1 E) i izborom boja i sad sam mali hrčak :)

Sad da čujem vas!
Omiljena zimska nijansa? Predlog za neku zanimljivu crvenu/ šljivastu?

8 comments:

  1. To "omiljeno" vrtim godinama unazad, pa iz tvoje kolekcije imam isti divine wine iz Avona, što se lakova tiče, pobacala sam pre 2 dana gooomilu i ostavila samo 3, a mažem samo avonov speed dry turquoise pop. Svidja mi se baš ovaj tvoj 353 rapsodi. Stručno sam se zafrknula sa ružem nekim ekstremno crvenim, al je mnogo dobar, ne mož` ga skines celi dan. Potpuno razumem tvoje zivotinjice i solidarisem se sa njima po pitanju komsiluka. Od svih zimskih varijanti preporucujem ti dugacke carape, kojima sam danas otvorila sezonu, pa ponosno prosetala u sorcicu i sve se smrzala, slike vec sutra! Bajos sad!

    ReplyDelete
  2. ajme, naježurila si se :)
    super su ti lakovi i ruževi. meni su te boje ruževa kroz cijelu godinu, volim crvene i roze i ljubičaste, donose život na moju blijedu kožu.
    super su ti nokti btw. ;)

    ReplyDelete
  3. Divota! Meni su lakići posebno fini. Najčešće koristim te boje lakića, bez obzira na godišnje doba. Karmini su druga priča. I ja ih smatram zimskim i večernjim, ali i tada ih rijetko nosim. Moram to da promijenim. Od tvojih izdvojila bih Auru Flamenco <3

    ReplyDelete
  4. počnem hiperventilirat čim netko traži da navedem nešto najdraže, ja volim sve @_@
    nešto me u zadnje vrijeme drže tamniji lakovi, i trenutno sam u potrazi za posebnom nijansom tamno sivog laka. obično vidim nijansu u nekom filmu ili seriji i sat vremena pazim na nokte glumice :D samoj sebi idem na živce

    ReplyDelete
  5. JA sam pomalo preskocila tekst o kozmetici, jer trenutno nemam vremena za sminkanje :D Slike sam videla i zelim da kazem da bas te nijanse obozavam! A muzicku podlogu odlicno poznajem, jer The Voice redovno pratim, i UK i US version. A ti?

    ReplyDelete
  6. lijepi su ti lakovi :) ja sam takve imam. par crvenih u raznih nijansama i to je to.
    a kod moje I. ima raznih boja. ona ima i ljetne i zimske manikure. sad je zimska, sa pahuljicama, djeda mrazovima, srebrnim šljokicama...

    ne rotiram šminku. šta da rotiram ono pet-šest stvarčica u neseseru haha

    ReplyDelete
  7. Tako i kod mene dvije kutije. Al u jednoj su tople svijetle boje, u drugoj hladne i one lude. Plus sto imam i trecu sa sljokicavcima. :-) I sa ruzevima se zimi smirim pa zaboravim na one zivahne, i sve mi nesto nude, mauve, neke sljive i kupine. :-) Trenutno najcesce nosim Avon Tender Mauve, od onih u pink pakovanju. Nokti su ti...kucam u drvo. :-)

    ReplyDelete
  8. Sta sve zbog lepote nece zena uraditi. I na zimu izaci da bi fotkala :)

    ReplyDelete