Saturday, November 22, 2014

Prijatelji, ljubavnici, trileće..


 Prosto obožavam kad mi se najave "prijatelji" koji bi u kupovinu ( prevoz, ručak i kafa na moj račun, naravno).
Baciš dan u đubre, obučeš najudobnije cipele i sprovodiš po gradu..
Najsrećniji trenutak dana je onaj oko 5 popodne kad ih ubaciš u autobus..jos srećniji onaj kad utvrdiš da nisi zaradila još neki zulj..

 Onda se sutradan pojave prijatelji koji su, lutajući po gradu, slučajno naleteli na dimljenu ćuretinu :)) setili se da ti voliš podvarak baš sa ćurkom i kupili ti decembarske zalihe..i igle br. 5 sa nadom da ćeš završiti onaj dzemper..

Regret i naravoučenije : nekim ljudima ne možeš da kazeš "mrš" ali mozeš da budeš:
1. bolesna
2. na skijanju
3. na celodnevnom sastanku

Lagati nije lepo, ali je ponekad vrlo praktično.


 Bio darlingu rođendan pre neki dan. Proveli smo ga, ON urlajući na telefon, JA sumanuto čisteći . Yupp, draga mama se javila i rekla :" Ja dolazim sad i odmah", ne brigajući da li se neko sprema na put/ rodjendanski izlet/ whatever.
Kulminacija priče - on za svojim laptopom, igra neku pucačinu; ja za svojim laptopom gledam "How to get away with murder"..
Nadoknada - zakasnela proslava uz Foltin i vezilju Lenku (klip stavljati neću, mogucnosti za fasovanje morske bolesti su ogromne :))





 Pravila sam trileće. Momentalno je otišao na spisak "Pripljeskano"..eto toliko mi se sviđa..

Baš sam nesto ekstremno fuj ovih dana. Pripreme za hibernaciju valjda..Probudite me kad ne bude dosadno..

Jedna s' morbidnim tekstom, uz raspoloženje..


15 comments:

  1. Auu Pepeljugo, ja sam sam očekivala tekst koji će da me razvali od smeha i podigne mi šugavo razpoloženje. Nadam se da će kod tebe biti bolje. Šaljem ti mrvicu ovog mog dobrog raspoloženja što mi je preostala, pa da podelimo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti, gledam Kostariku celo popodne i kontam da pocnem da pravim splav..:))

      Delete
  2. I ja sam u extreme bla raspoloženju ovih dana. Sastavilo sivilo sa svih strana pa ne znam šta da mislim, a mrzi me da trepćem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. #ono kad procitam sopstveni post pa se ozracim :)))

      Delete
  3. jesi l´ barem naučila ˝how to...˝ :) ako jesi podeli sa nama pilićima da počnemo da kljucamo :) ajde budimo te kad ne bude dosadno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos proucavam materuju ali nadje se tu zanimljivih ideja :))) Aj drz' se tamo!

      Delete
  4. prvi put čujem za trileće :)
    žao mi je za ove posjete "prijatelja", i razumijem te za bijele laži. nemoš, brate, svaki put biti na raspolaganju.
    nadam se da će doći bolji dani.
    možda ti fali sunca pa raste zlo raspoloženje..drž se.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trilece ti je valjda juznoamericki specijalitet..nesto kao koh i isto toliko bljak :))
      Ej, verujes li, u ovom trenutku bi mi cak i sneg dobro dosao..samo da ne gledam ovo sivilo :)
      (kladim se da su ovo rekli i oni u Bafalu :))

      Delete
  5. Mora da ima nesto u vazduhu kad smo svi u istom elementu... agrh nenajavljene posete bliznjih- za njih nema te sitne lazi koja bi je odgodila :) zima zima, sad ce valjda sneg pa da nas malo razmrda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuti tamo, tebi novembar uopste nije bio los :)))

      Delete
  6. ne kontam šta ti je "pripljeskano", mislim je li folder za ono šta ti se sviđa ili ne sviđa?
    hadje nek si preživjela posjetu prijatelja...mene niko takav ne zove, previše sam im lagala da sam zauzeta pa sad stvarno misle da sam zauzeta haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pripljeskani su oni kolaci koje pravis levom nogom :)) Ja to nikako ne postujem jer kad vec resim da pravim nesto, onda to bude sa puno oraha/badema a bez krema koje cure na sve strane :))
      Ja sam resila da sam dozivotno zauzeta i tacka

      Delete
  7. Takve "prijatelje" više nemam, ja sam digla ruke od njih. Imam samo prijatelje, samo nekolicinu ali meni sasvim dovoljno. Život je previše kratak da ga trošim na nekog ko me voli samo ako ima koristi od mene. Nekad sam bila naivna ali više nisam... A pesma, potpuno si me zarazila, od pre, Foltin - Vezilka, i šta sad da radim:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad predji na Milicu :) pa na Dvojku..pa..:))

      Delete
  8. U ovome da lagati nije lijepo, ali da je prakticno se u zadnje vrijeme jako nalazim. Smaraju me neki ljudi, i jednostavno moram, barem jos koji put i valjda ce na kraju i sami skontati i odleprsati od mene. :-) Bijele lazi, mora se ponekad.
    Gledamo istu seriju. :-) Pocela sam nju i onog sto ne moze da umre ( Forever ) u isto vrijeme da pratim, pa dok mi ne dosade.

    ReplyDelete