Thursday, August 7, 2014

Što vam smeta Tabanovića fijaker?


Papci, kopita ili jednostavno - stopala :)

Mnoge se devojke u blogosferi (a i šire) groze ovog dela tela, posebno na slikama.

Nije ni meni prijatno kad vidim dlakave muške prste i nokte ko u orla (# onokad odobravam nošenje sandala i čarapa ::)), ali negovano žensko stopalo u lepoj sandali????

Stopalima posvećujem onoliko pažnje koliko i rukama. Uvek su mekana, ispilingovana, uredno namazanih noktiju, totalno nebitno da li je leto ili zima. Neke druge stvari su mi gadnije - izgrickani nokti, ispucali laktovi ili "brkovi" kao obrve..

I ne brinite - Blogger mi sistematski "jede" slike pa vas neću počastiti portretom sopstvenih papaka nego samo hoću da čujem misljenja razna :))

13 comments:

  1. stopala su mi kao i bilo koji drugi dio tijela- normalni. dosta vremena sam bosa, po kući, na jogi, preko ljeta u sandalama. da, traži malo više brige, ali nemam problem s gledanjem svojih i tuđih stopala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kad bih mogla, non- stop bih bila bosa :)

      Delete
  2. Ja imam problem kad vidim cicu nafuranu onako u full-u, što bi rekli mladi, a onda vidim ispucale pete i izgreban lak. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pridjes i pitas :" A jel' mogu da ti platim pedikira?" :)))

      Delete
  3. Imam oko sokolovo,pa zapazim tako odmah sve sto ne treba na zenskama...preterano sredjene, ili ti nafurane, hehehe one su...ma jao bre ti! Gde ti padose na pamet nokti!!!!?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam cimerku koja je pred ispite grila nokte na nogama..a kud li mi ona pad na pamet sad..%))

      Delete
  4. Dakle, stvarno sam pala sa stolice smejući se posle ovih par redaka :D.
    O stopalima, mada nisu posebno ženstvena, vodim računa. Nisam sigurna da li baš volim da vidim realistične fotke, jer ruku na srce nemamo svi lepa, pepeljugina stopala (evo ja prva). U svakom slučaju, podržavam post o nezi istih i preporuke finih proizvoda - ako je to bila poenta, plašim se da mi je promakla :D. Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kopam po jednom forumu, trazeci ideju za manikir, kad tread :" Mole se clanice da ne stavljaju slike stopala" :))
      O nezi sam jednom davno pisala obiman post, a post o home spa pripravcima za stopala je magicno isceznuo..:zbunjen:

      Delete
  5. lol, ma neka stopala ako uredno izgledaju, ipak treba voditi računa o estetici ;)
    moja ni nakon pedikera ne izgledaju bajno, uvijek se žena čudi koliko ulja/kremica popiju pa opet izgledaju suho, ali barem mi je lak uvijek u savršenom stanju :D

    ReplyDelete
  6. Ja sam lijena, ali zato odem kod pedikira :D

    ReplyDelete
  7. Bolje ne dolazi u Holandiju, od prizora bi umrEla posle 10 minuta na ulicama ove nparedne zemlje...

    ReplyDelete
  8. Ja sam "slaba" na stopala. Svojevremeno sam pisala i post o tome. Vazan su deo tela i na zalost cesto ruzan. pa zato mislim da im treba posvetiti paznju i negovati ih. Narocito ako si zensko pa nosis raznoraznu neudobnu obucu. Ili ako si pred kraj trudnoce, pa mozes da nosis samo papuce :)

    ReplyDelete
  9. Nokti, prsti, stopala-to sve odaje ljude koliko su u stvari cisti. Jedna takva neuredna "sitnica" okrene mi zeludac. Zimi ne lakiram nokte sem ako moja cerka pozeli to da uradi. Ali zato ih obavezno frotirom istrljam posle svakog tusiranja i namazem i to je sasvim dovoljno. Imam srecu da nemam nikakvih problema sa pratecim "nezgodama" prstiju i noktiju tipa zanoktice, kurje oci i sl. Leti ne mogu da zamislim nokte bez laka, to mi je skoro neukusno. Kao bez dezodoransa.

    ReplyDelete