Sunday, August 17, 2014

Njegovo Veličanstvo BRUSHALTER


Pre no što sam uronila u istraživacke vode, levu bih ruku dala u vatru tvrdeći da je ovako nešto izmislio muškarac (ili bar žena koja mrzi žene).

Onda nađem podatak da se ovaj omraženi (ili  voljeni) komad veša, nekako u isto vreme, pojavljuje u Indiji, Egiptu, Rimu i Grčkoj (uz različite varijacije).
Kroz vekove menjao mu se oblik korpi, širina bretela i količina jastučića u korpama :)
Feministikinje ga (naravno) nisu volele a ja ne poznajem ni jednu zenu koja je ravnodušna. Nekako se svodi na :" Ili ga voliš ili ga mrziš"

Kod mene to izgleda ovako


                                                                     

Kažu da idealan brushalter prati liniju vaših grudi, steže tačno tamo gde treba, ne useca se u kožu i ramena ne bole od bretela. Ja sve nešto mislim da je to bajka..

It comes in all shapes and sizes..Yea, right... ako je ta velicina 75 B..

O kupovini idealnog brushaltera necu ni da pričam (to ce Barbs, ako izroni iz onih njenih bombona). Samo bih da skrenem pažnju na sledeće - nije jedini kriterijum da vam dobro stoji. Toliko divnih modela može se naći po razno - raznim prodavnicama ( kod Kineza, na pijaci..) ali zapitate li se nekad šta se događa sa vašim grudima?
Boli li vas kičma? Ramena? Ne možete da udahnete kako valja? Imate razne ojede i dermatitise ispod grudi ?
Možda je problem u materijalu, dubini korpi, širini bretela..Mnogo treba istraživati (i isprobavati) dok se ne nađe onaj pravi. A kad ga nađete onda ste najsrećnija žena na svetu pa samo menjate boju modela i kupujete na kilo :))
Preporučljivo je jedan prosečan (relativno kvalitetam) brushalter zameniti posle maksimalno 6 meseci. Do tog trenutka već ste ga milion puta oprale, lastiši su se razvukli, bretele popustile, korpice se deformisale..
Ne moram (ili moram?) ponovo da naglašavam koliko je važno uložiti u dobar brushalter :))

Naravno, zabava počinje kad u zemlji debelih žena (da se ne lažemo - Makedonija to jeste) tražite obim 65 sa dubokim korpama :)))

I za kraj jedna stvarčica koja je meni olakšala život



Kako se vi nosite sa ovim (problemom?zadovoljstvom?)
Jedva čekam da čujem neke anegdote :))

26 comments:

  1. što ti je ovo na slici? jel zaista pomaže?
    imam grudnjake puno duže od šest mjeseci, koliko koštaju, ne pada mi na pamet baciti ih nakon pola godine. ali isto tako, te koje kupim, ne miču se s mjesta. postojani su i rade svoj posao po par godina, tako da nema potreba za bacanjem. dugo mi je trebalo da nađem ono što mi paše, što se neće razvući za dva mjeseca, di neće žice iskočiti za par tjedana, i otkad sam našla, ni ne tražim po drugim dućanima. meni je sjela Lisca, ne svi modeli, ne svi materijali.ali oni koje sam otkrila, divni su.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo mu dodje "sakupljac" bretela a posebno je praktican kod onih cudno rezanih majica. Uzasno mrzim kad mi bretele ispadaju na sev strane a ovo ih drzi na mestu :)
      Ja sam slucajno naletela na idealni model u Womans Secretu, samo jos da docekam popust :)

      Delete
  2. bez grudnjaka ne znam kako bih.
    kada ujutro ustanem prvo šta uradim je da obučem grudnjak, a naveče ga skidam tek u krevet kad trebam leći. prije bih se na moru kupala bez gaća nego toples, kad bih morala :)
    ako mi ima šta gore od toga da mi sise landaraju okolo, a kada imaš broj 80D onda vjeruj mi da tu i te kako ima landaranja, ako hodaš bez grudnjaka.

    nosim jednostavne grudnjake, bez čipke i bez ukrasa, moraju biti fino oblikovane krpe, sa žicom i naramenice koje se ne usijecaju. takvi grudnjaci se kod nas teško nađu, jer je sve kao za babe ili kao za tinejdžerke kojima nisu grudi ni narasle kako treba. obično kupim dva skupa triumph minimajzera i nosim ih dok se ne ofucaju, pa onda opet. oni su mi se pokazali kao najbolji.

    kada na sebi imam dobar grudnjak osjećam se super, držanje mi je bolje i imam više samopouzdanja (mislim na ono samopouzdanje vezano za izgled)

    eto, ja sam od onih koje vole grudnjake.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooojj..ja se obucem, nasminkam, dopijem kafu i tek kad pakujem torbu navlacim brushalter :))
      Malo zazirem od zica..jednom se desilo da se zica izvuce i bas me gadno ubode :( Ali da - glatke, cvrste korpice bez dzidza bidza, neprimetne i ispod najtanjih kosulja

      Delete
  3. Triumph basic pamučni. Za svaki dan.
    Više komada.
    Jer, kod nas se uvoze najprodavaniji brojevi . čuveni 75B, pa ako hoćeš 70 C (jer si uska i vitka), nemaš mnogo šanse. U Triumphu može da se nađe i ta neka neobična veličina. I više modela bez horor žica. http://www.triumph.rs/index.php/triumph-srbija-grudnjaci-bez-zice/item/31-tessa-n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povukli su Triumph iz Makedonije a bas mi je bio divan onaj sportski model sto ide izmedju lopatica. Eto mi jes jedne stvari na spisu za beogradsku kupovinu (mada sad gledam da se Tessa proizvodi u 75 B i nista manje nemaju :)))

      Delete
  4. Odličan tekst, stvarno treba povesti računa o izboru brushaltera. Mnoge žene nisu ni svesne posledica godina nošenja umetaka i raznorazni loših fišbajna itd. Sebe sam pronašla u brednu Lica, za sada mi u svakom smislu odgovaraju (pored standardne da se onestiš cene, imaju i pristojna sniženja, a brus ne mora da bude po poslednjoj modi). Ovo bi bio ozbiljan deo priče.

    Neozbiljan su "ribetine" koje nose dva broja manje bruseve koje se usecaju, dva brusa jedan preko drugog, umetke, vate, čarape itd :D Horora na sve strane, a gde je tu zdravlje?

    Ljubim te :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sa Liscom na Vi. Mako me tera maler sa maskarama tako i sa Liscom..vecito meni pukne bretela ili se otpara cipka ili neka treca nebuloza..Otvorio se Lindex pre neki dan pa mislim da cu tamo da okusam srecu :))
      A ovaj drugi momenat..imala sam drugaricu koja je punila korpe salvetama i toalet papirom. Se bi bilo dobro da to isto nije uradila i sa kupacim a onda usla u bazen :)))
      Na "nevidljive" bretele necu ni da se osvrnem..

      Delete
  5. Ja nosim najmanji od najmanjih i frustrirala sam se dok nisam otkrila Women's secret i Lindex. Do tada ili im ne dolaze te veličine ili imaju 70A, ali sa jastučićima. Kao, šta će nama s malim grudima grudnjak, osim da nam ih poveća... Ili nedavno ugledam prelijep kupaći u jednoj radnji, nema A korpica, ne proizvode ih. Šta će nama kupaći, mi možemo i bez njega :D. U WS sam otkrila i taj 65, mada mi je to već premalo :D, iako sam kupila jedan da isprobam :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 65 D moja ti!! Samoubistvo iz zasede %))
      Ovde ispod 75 ne uvoze..a A korpe mislim da sam zadnji put videla u WS u Budimpesti pre milion godina :)))
      Svako sa svojom mukom...

      Delete
  6. ahahaha pročitala sam ovaj zadnji komentar o frendici i kupanju sa salvetama LOL
    joj, kad vidim te 'nevidljive' naramenice najradije bih izšamarala cure koje ih nose, užasne su :P
    i meni je problem naći dobar grudnjak, ali iz dijametralno suprotnog razloga od tvog ;)
    najdraži su mi oni što drže pola sata, a nakon što se prilagode na temperaturu kože od njih nikakve svrhe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. A one korpice punjene silikonom, sto porastu kad je toplo? Kako si samo to zaboravila :)))
      "Prilagodjavaci" su posebna vrsta. Moras da budes bas pravi baksuz pa da naletis na takav :)))

      Delete
  7. Ja ni ne znam koju velicinu nosim :-/ Jos uvek se trazim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebi narednih 360 i nesto dana nece ni trebati ovakvo cudo:)) "Onaj s' prozorcicima", kako ga popularno zove moja sestrica :)))

      Delete
  8. Ahh vecita muka pronalaska dobrog vesa... Ja sam do nedavno uvek uzimala u Intimissiu, naravno kad krenu snizenja :D, prosle godine sam uzela par u WS ali se ispostavilo da umesto 75B tu moram da uzmem ili 75C ili 80B, i nekako mi nisu bas idealni, al sam zato otkrila HM gde su cene daleko prihvatljivije a kvalitet je sasvim ok... Nema goreg osecaja nego kad stavis na sebe neudoban brus, pa te zulja, ispada, grebe, ahhhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HM? :stavljanaspisak: :)) A kad precvikuje na pola pa imas brda i doline? Lepota jedna..:)))

      Delete
  9. Ja nalazim podnošljive bruseve u Lisci i Intimissimiju, a jedan fin sam našla i u HM, mada nisam neki ljubitelj njihovog veša. Najveći broj modela meni ne odgovara, posebno oni sa filovanim korpama, jer mi se od njih napravi treća dojka po sred grudnog koša, heh:(, valjda što sam nešto "obdarenija". Kad nađem odgovarajući furam ga sve dok se pošteno ne ofuca, mnogo duže od 6 meseci:) Zbog treće dojke, ispadanja pri savijanju, visećih grudi, poskakivanja i drugih problema, preko običnog brusa uvek nosim i sportsko prsluče, da se sve lepo izjednači. E sad da li sam ja normalna i da li to iko drugi radi, ne znam:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAU! Ja ovaj jedan zaobilazim i jedva cekam da ga "oljustim" a ona nosi dva! (ovo se ja divim :)) Svaka ti cast!
      Nisam ja izmislila to za 6 meseci, rekla mi teta doktorka :))

      Delete
  10. Ova spravica mi se dopada, mislim da bi mogla i da je napravim..od necega, smislicu. E, da se ne lazemo-grudi bolje izgledaju sa brusom. Bilo da su velike ili male. One velike izgledaju oblikovanije, da tako kazem, male izgledaju vece, zar ne? Muskarci bi to, verovatno, slikovitije opisali. Dakle, da se ne lazemo-bitno nam je kako izgledamo. Ja se trenutno bijem ca cerkom oko nekoliko NBB bruseva dok ne kupimo jos nekoliko duplikata, da svaka ima svoje. Do skoro su svi bili moji, ali dete poraslo, porasle i grudi, a porasla i u visinu. Mama je sad niza od nje. Cudno. Dakle, ovu diskusiju o brusevima moram detaljno procitati, i u pravu si, treba investirati u brus iz vise razloga, i estetskih i zdravstvenih. Ja moram reci svim onim mrsavicama da ima istine da grudi porastu kada se malo ugojite-ja sam ziv primer! Porasle su za broj i po. Istina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je neka kao deblja plastika, verovatno ih ima kood Kineza, cena oko 50-60 din
      NBB je imao jedan dobar model sa finim dubokim korpama (onaj kao dve spojene skoljke) ali su prestali da ga uvoze..ili proizvode :)

      Delete
  11. Konstantan problem! Imam jedan od onih "dečjih", kao kratka majica bez korpica, bez žica, ma kao da ga nemam, rastegljivo na sve strane, a super drži. I nosila sam ga i nosila i nosila i već je pri kraju života. Drži kako treba, nema da mi preseca gde ne treba, da se pomera, ma super je! Pompea ga je proizvodio i sada nema nigde, nigde da ga nađem i poješću se (baš ovaj model http://online-welcome.com/images/630580_brassiere_vanilla_pompea1.jpg)
    Potom takođe Pompea, i njega sam iznosila i nema ga nigde već godinama :(... Rastegljive roze ukrasne bretele, sa mašnicom na mestu gde se spaja sa belim korpicama, mala roze i crvena srculenca na levoj korpiji u gornjem uglu i jedini koji je bio ok u širini i na ramenima (meni su leđa mnogo krupna, em sam lopaticu i ključnu kost slomila pa mi malo ruka stoji nezgodno i sve mi smeta u tim predelima kad zategne).
    I sad imam neki beli kupljen u Tempu i nije loš, samo što su mu kratke bretele, lepo drži, malko zateže, sviđa mi se što sam našla dovoljno velike korpe i to BEZ žica koje organski ne podnosim (tačno se gušim kada nosim brus sa žicama), a to je neki brus koji bi trebao biti push-up jer ima one dodatke, ali je meni fin jer mogu grudi da mi stoje kako treba, a ne da ih skupljam i podižem i još da mi izviruju iz korpica pa da svako malo moram da proveravam da nije jedna korpica došla posred grudnog koša. Lepo ima pristojni razmak između korpica. Ko saliveno što se korpica tiče. Pretpostavljam da sam promašila brus koji je za drugu namenu, ali makar sam sada mirna neko vreme.
    Imam i još jedan, isto neki no name, čini mi se, braon, isti je fazon kao Pompeini i bio je super dok sam bila mršava, sad nikako nije. Em su mi leđa mnogo krupna, em mi se povećao obim tog dela, kao i same grudi (jedina osoba koja nije sretna zbog toga, kao i samog gojenja, i kad vidim da je svaka žena u mojoj prodici koja je bila minijaturna u tom predelu, nakon porođaja prešla u enormno, nije mi dobro!).
    Meni brusevi traju baš, baš dugo, jedina sam u porodici kojoj i traju dugo i koja ih mrzi i nosi ih samo kada ide negde (faks, neka proslava, do grada, i tako negde gde ne mogu da zakamufliram običnim malo tesnijim majicama koje nosim po kući kao i kad odem u selo po maminom nalogu :D) i jedina koja ih pere ručno i pazi ih i mazi ih, a mrzi ih nenormalno, osim onog Pompeinog koji je totalno dečji :D
    Pregolema je ovo muka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko ti je usput Skoplje ai tog Pompeinog decjeg jos uvk ima (valjda zaostala kolicina :))
      Ja kupila onu korpicu za pranje brushaltera ali mi nekako draze da ih perem rucno
      Kad rece Pompea - secam se da su neke moje prijateljice masovno isle u Bus, u neki outlet blizu fabrike i tamo se snabdevale

      Delete
    2. Jooj, kud nemam nekoga tamo da mi pokupi sve trojke koje imaju tog dečjeg :D (sever Srbije za sad)
      ja sam razmišljala da kupim tu korpicu jer me ponekada stvarno mrzi da perem na ruke (a imam puno toga jer živim kao podstanar i ne uliva mi ova mašina poverenje), ali ipak, ruke su ruke i nije to ne znam koliko prljavo, u blato ih nisam valjala :D

      Delete
    3. Molim Vas da mi kažete šta je to korpica za pranje brushaltera, i gde ima da se kupi? Kupila bih bilo šta, samo da ne moram više da ih perem ručno. Hvala.

      Delete
    4. http://www.zenasamja.me/images/0421/kugla-v.jpg
      Ja kupila u DM- u a cini mi se da sam vidala i u Vero marketima. Sad vidim da ih prodaje i Top Shop :)

      Delete
  12. I ja najviše volim kad dođem kući da skinem brus. Aaah. A ponekad mi muž kaže da nam dolaze gosti, i prvo što pomislim je ''Shit, sad moram da obučem brus''.

    ReplyDelete