Wednesday, August 20, 2014

Kutak za kreativni trenutak


#onokad šmirglaš i farbaš i lakiraš a nokti ti ostanu celi :)
* isečak razgovora sa Žanom - kad mi dođe inspiracija, a ja sednem i čekam da prođe :)))

Avgust je bio plodonosan po pitanju kreativnosti. Sve ono što mi se motalo po glavi danima, konačno je doslo na dnevni red (posle krečenja, čiščenja i blabla..)

Prvo se overholao jedini crn komad nameštaja (popularno zvan "grob"). Ostatak iz neke od kancelarija (ne znam kome li je uopšte palo na pamet da je crno bela okolina baš kreativna..). Odrađen jadno, plaćen skupo a zgodan..idealno mesto za čarape i veš.
Pošto se u mom malom šarenom raju ništa ni sa čim ne slaže, zasto bi i ovo bilo izuzetak :))

Prionula sam na šmirglanje (pa sam hodala kao mali crnac danima..ona crna prašina se uvuče u svaku poru) a onda se lakiralo, farbalo i šaralo (pa sam bila vrlo "high" 8) )

Na kraju je to izgledalo ovako



Onda sam dobila narudzbinu za jedan stočić pa sam se poigrala samolepljivim tapetama (sve nešto kontam poturili mi kukavičje jaje..ono cudo se ne rastapa ni industrijskim razredjivačem)



Nožice su mi nekako bile prazne pa sam se dohvatila lakova za nokte i stare četkice. Naravno, sve ovo što štrci i viri je dopeglano, sto prelakiran a vlasnica zadovoljna (ja i dalje mislim da je kičasto ali ko mene pita..)

Onda sam dohvatila sto za kompjuter. Bio je ranjen na par mesta - uglavnom ujedi mašine za meso kad nisam bila u blizini




A onda je na red dosao i štender


Izdekupažirana hrpa kutija i novi organizatori za nakit idu u novi post :)

Kako se vi družite sa inspiracijom ovih dana?

7 comments:

  1. Dopada mi komoda i sto za komp,mnogo dopada!
    Družimo se.:)

    ReplyDelete
  2. Lepo se druzimo inspiracija i ja, umesto da sijem od gomile koju sam nakupovala, ja sam dodala jos 4 predivne stvarcice iz second handa, gledam ove Burde, gledaju one mene, ali ne zovu.. U fazonu sam da sto vise vremena provodim na suncu i keju,daj sta das,kad nam odmor odlozen na neodredjeno! Svidjaju mi se svi tvoji haj kreacionezi! Mada bih ti orobila civiluk skroz!

    ReplyDelete
  3. pa tebe stvarno ide ta inspiracija :D
    ladičar i stol za računalo su prva liga, mislim da i meni treba takav komplet :D
    ovih dana imam inspiraciju tek za kauč i dobri stari 'oz' ;)

    ReplyDelete
  4. Jaoooj, stender. Pre par dana sam svog morala da se odreknem, zarad novih komadica namestaja u sobi :) Ali, neka!

    ReplyDelete
  5. fino si ti to sve sredila baš :)
    najviše mi se sviđa štender. i ja bih jadan ovakav, jer je moj metalni i ružan.

    isto radim na restauraciji jednog stolića, ali ne šmirglam nego sam kupila kiselinu za skidanje boje i super je raditi sa time. u stvari to mi je tema za post koji danas planiram, pa svrati da vidiš ako te zanima.

    ReplyDelete
  6. Vrednica si prava, pa sve na zelenkasto vuče, ma zašto stalno mislim da ti je to omiljena boja? ;)
    Sve ti je lepo, da znaš :*

    ReplyDelete
  7. Bas si bila vredna. Eto sad imas "kompletic"-sto za kompjuter i komoda se slazu. SUper ideja

    ReplyDelete