Sunday, July 20, 2014

Taj divni Novi Sad i seciranje Exita (deo prvi)


Odmah da vam kažem - Novosađani su super. Ne samo što Saskia čita ovaj post nego stvarno :)
Ništa mi nisu dali da radim, samo sam "švercala" hranu za ekipu i lutala po gradu..

Put je trajao ekstremno dugo, na granici gužva, u Novom Sadu vrelina i vlaga (#onokad se tuširaš bez tuša)
Presvlačenje i pravac centar - ja da se podsetim, ostali da se upoznaju..





Naslikavanje i obavezna kupovina magneta (jer ko zna gde ćemo završiti..)




Uveče na trgu Bajaga







Utorak je bio prvi radni dan a pošto meni nisu dali da radim ništa (jel'te), istražujem šanac sa gornje strane i pravim gomilu selfija (bezuspešno)..a i narukvicu je trebalo podići..














Taako..ništa se ne ljulja, mrda ili pada


Prtljam po dugmićima


A odnekud stiže i rakija



Ludilo i zvanično može da počne!!

Nastaviće se..

5 comments:

  1. volim novi sad i uz njega me veže najljepši period mog života :D
    niti ne sumnjam kako si se dobro provela na exitu :D

    ReplyDelete
  2. Joj, od kad nisam bila u NS, a bas bih voljela.
    A tebe i pletenica, zeno divne kose, zavidim :-))

    ReplyDelete
  3. Lepi grad - Novi Sad :)
    Ali ovi tvoji selfići su i više nego uspešni, da znaš.
    Pletenica me oduševila. :)

    ReplyDelete
  4. A prvo sam pitala Marsovku: A Ivana, je l dolazi za Bg?
    Nesto ti stoji spremljeno ovde :)

    ReplyDelete
  5. Zbog cega ja tek sad citam tvoje postove? Proverim u Bloglovinu, imam te. A nijedan mi nije izlazio u feedu? Ispravljam oma`, krecem redom :)

    ReplyDelete