Friday, July 25, 2014

"Šta ćeš ti na taj narkomanski festival?"*

* pita majka sina svog, u čelenku ga poljubim..

Yupp..nastavak posle ture krečenja i overholanja nameštaja :)


Prvi dan Exita obeležilo je blogodruženje. Marsovka je, iz Sarajeva preko Beograda, došla da sluša Sars (:)), Saskia je branila boje domaćina.
Razgledale smo tezge na ArtEco Marketu, gledale Lalicu kako kuva







 i taman sele, kad ono međutim..



Orobile smo obližnje Kineze, a meni se u glavi već vrteo proslogodišnji snežni april u Beogradu i "navuci sve što imas u koferu". Yupp, navukla sam (skoro) sve što sam ponela..

Ko se nije slikao ispod znaka, nije ni bio :)




Prvo veče smo dežurali na transu i uspeli da uhvatimo malo "Kala"





Lajtmotiv



Drugi dan je prošao ovako



Treci da je bio diiiivan, baš po mojoj meri.
Prvo Hurts



pa Negative



Genijalni Đura i Bombaj Štampa



i trenutak veceri Exita - Darko Rundek Trio

Okuplja se društvo za đuskanje, svirka počinje..prvu pesmu prepoznajem oko refrena..drugu još kasnije. Zblanuta ali rešena da ostanem, računam - vetar raznosi zvuk..možda je tonac zaspao..neštonešto..Oko mene zgrožene face..
Kontam tu želju da zvuče kao ulični svirači ali majku mu..U par navrata došlo mi je da se popnem na scenu i zadavim onu/onog gos'n damu s' violinom..damn..prosto me sramota da okačim klipove..

To što svira, to su ruke..a gorak ukus ostaje..





Zadnji dan je bio sveopšte ludilo, počevši od facepaintinga na Alexandrovom štandu pa nadalje..

Dance Arena


Positive Vibrations Reggae stage



I jos sve i svašta..
Kupila sam licitarsko srce, domaće karamele, medovaču i neke šarene srećice i otišla u bunker na spavanje..


Pozdravljamo Novi Sad do neke sledeće prilike i bežimo u toplije krajeve..

8 comments:

  1. Ti si žena genijalac! Čitam u kasne sate, polucrknuta i uživam. Noćaske ću lepo da pavam :)
    Naslov je zakon btw ahahaha :D

    ReplyDelete
  2. Ei si pravi entuzijasta, volim to kod ljudi.

    ReplyDelete
  3. Dobro je da ga nije proglasila narkomanom, ko mene moja pre par dana ;) ali te majke sinove svoje neceee da ruze i tuze,oni su najdobriji ;) btw extra fotke, greota za rundeka, mi smo skoro ostali bez auta,nadam se na kratko,pa nam novi sad daaaaleko ;( nadam se da ce mi i art eko market biti blizi iduce god.. pozdrav!

    ReplyDelete
  4. šteta za vremensku prognozu :(
    i rundek... meh
    super fotke :D

    ReplyDelete
  5. Zvezdice ti baš pristaju, i ovo maramče lepo nosiš:*

    ReplyDelete