Saturday, June 14, 2014

"Vranjska Banja, topla voda..

..za Vranjanci
živa zgoda"

Kad se spomene Vranjska Banja, na pamet mi padne nekoliko stvari:

1. Trubači

2. Aleja kestenova


3. Geotermalni izvori, voda od 96C i miris kuvanih jaja..
Nana, koja ide u banju da leči reumu..
Mi idemo u posetu nani i kuvamo jaja u maramici  na samom  izvoru..


4.  Vašar na Svetog Iliju

5. Izbor za "Karanfil devojce"

Zelenilo, brda, Banjštica, sladoled u "Kičeru", mir i tišina..










Novi drugar



i nepismeni sat

Jedno prijatno popodne..

2 comments:

  1. sat je odličan! :)
    sviđa mi se mjesto, i pas:)
    volim termalne izvore, toplice zimi spašavaju

    ReplyDelete
  2. Ja nisam nikad bila u banji, a bas bih voljela. Valjda jer uvijek banje nekako zamisljam kao one njemacke banje, zamislim Goethe-a i stare filmove gdje su se dame vozile u kocijama i oporavljale od anemije i kaslja. Ahh, da mi je u tako jednu starinsku banju otici da namacem stare kosti. :-))

    ReplyDelete