Tuesday, June 10, 2014

O knigama (presek prvog i drugog tromesečja)


Ovako nekako ide spisak po Goodreadsu.
Spomenucu samo one koje su spomena vredne, jel'te :)

1. "Damasko sečivo" - Barbara Kleverli

Treća knjiga o inspektoru Dzou Sandilendsu. Za one koji vole stare detektivske romane i Indiju u doba maharadza i engleske kolonizacije. Meni se više dopao "Regtajm u Simli" ali dobro sad..

2. "Nestala" - Dzilijan Flin

Prilično mučna i mračna knjiga..još uvek su mi pomešana osećanja..

3. "Oštri predmeti" - Dzilijan Flin

Interesantan triler..manje mučan od "Nestale" ali isto tako mračan

4. "Igrač na sanduku" - Dzefri Diver

Ooodlican triler, za nijansu slabiji od "Sakupljača kostiju" ali mnogo bolji od izvikanog Ju Nesbea koji je meni onako..fnje..

5. "Kameni majmun" - Dzefri Diver

Pogledati broj 4

6. "Šaptac" - Donato Karici (ili Karizi?)

Roman koji je obeležio prvo tromesečje..otkako ostale trilere ravnam po njemu, ni jedan ne prelazi dvojku

7. "Vladar iz senke" - Donato K. :)

Za nijansu slabiji od "Šaptaca" ali i dalje ooodlican

8. "Legenda o lopovu" - Huan Gomez Hurado

Mogu li da ga stavim u istorijske?
Priča o Italiji, prijateljstvu, čudnoj ljubavi..Mnogo bolji od Božjeg špijuna

9. "Dosije o Spelmanovima" - Liza Luc

Porodica detektiva u kojoj svako svakog špijunira. Simpaticna razbibriga. Dvoumila sam se izmedju 3 i 4 pa je nekako prelomila trojka

10. "Devojčica na litici" - Lusinda Rajli

Apelujem da se kraj ove knjige napiše ponovo.
Znate onaj osećaj kad knjiga vozi, vozi, vozi pa onda šljus.. E, too! Hocu drugi kraj i tačka!

11. "Mefisto i Zlatokosa" - Srđan Krstić

Krstić je fino krenuo Gejmenovim stopama i neka samo nastavi tako!

Znate li šta se sve desi kad se jedan prosečni đavolak fetišista zaljubi u tanušnu plavojku?? EE..:)
Nije za nežne dušice i velike vernike. Meni pravo osvezenje na našem književnom nebu :)

12. "Vestalkina priča" - Šeril Smit

Knjiga za kišno popodne. Našla se na spisku iz prostog razloga - bio mi je potreban odmor od mracnjaka :)
Lepo napisana, pitka priča..

13. "Meka duša Juga" - Milja Lukić

Meka knjiga, da se za srce zalepi. Pročitana za jednu noć, uz svetlost sveće :)

14. "Knjiga izgubljenih stvari" - Dzon Konoli

Majke mi, bajka..za veliku decu :)) Čisto uživanje!!

15. "Sluškinjina priča" - Margaret Atvud (Etvud?)

Crni kontinent, aparthejd, jedna žena..

Toliko od mene.

Da čujem vas! Preporuke??

7 comments:

  1. Ako može nešto prastaro: Simone de Beauvoir, Slomljena žena. Reč je o ženi koju napušta muž, a ona prosto ne može da se odlepi od njega, po cenu samopoštovanja. Dalje, sve iz Fanteovog skromnog opusa. Ja od ovih savremenih knjiga nikako da ubodem nešto da mi je po volji, jer volim svakodnevne teme, o uvek istim pitanjima koja muče običnog čoveka, dakle bez istorije i misterije.

    ReplyDelete
  2. Apsolutno se slažem da treba napisati novi kraj za Devojčicu na litici. Ozbiljno sam se nosila mišlju da pišem gospođi Rajli i da je pitam da li je ona normalna, ne rade se takve stvari čitaocima! :) Elem, preporučujem Murakamijevog Bezbojnog Cukurua, Kad duva severac Danijela Glatauera i podržavam Bucu, Fante je pretača Čarlsa Bukovskog, ne može da ne valja. :)

    ReplyDelete
  3. nemam preporuke, ali sam sada sa lagune naručila knjigu izgubljenih stvari i damsko sječivo.
    hvala na preporuci :)

    ReplyDelete
  4. ajmeeee, ništa od ovog nisam pomirisala, u debelom sam zaostatku :(

    ReplyDelete
  5. Pravo me sramota, ne pamtim kad sam knjigu procitala. Ja nekadasnji ogromni knjiski moljac. Nista od toga tvog nisam citala. Od kompjutera i serija se silno zaglupljujem, mozda malo na godisnjem promjenim citajuci na plazi i bazenu, jer jedino tako izdrzim suncanje. Nemam ti zato sta preporuciti, ali zato taj tvoj spisak evo kopiram sebi. Taj Mefisto i Zlatokosa mi odavno cuci medji knjigama, bas cu je sad uzeti citati, barem malo pred spavanje. :-)

    ReplyDelete
  6. Bas si bila vredna. A mogla bih sad i ja, jer mi je krenuo godisnji :) Obavezno pinujem ovaj post, puno knjiga mi zanimljivo zvuci...

    ReplyDelete
  7. "Kad u vučji sat ,eto ih opet"-Zirana Zateli-za početak, ako nisi čitala:))

    ReplyDelete