Thursday, June 19, 2014

Kad svaki dinar zlata vredi iliti zašto se isplati kozmetiku kupovati u Srbiji


Jedan usputni post za sve one koji kreću put Grčke pa bi u Makedoniji da nakupuju kozmetiku za odmor


Volim kad ispod preparativno - dekorativnog posta blogerke, osim utisaka,  napišu i cene proizvoda a sad ćete videti i zašto


Hrpica sa slike iznad koštala me je u Srbiji oko 25 E (ignorišite Dove neseser - dobijen je na poklon)

1 E = 61.3 denara = 115.3 dinara..Hoće reći 1 denar = skoro 2 dinara

Poređenje cena ide nekako ovako:

Balea gelovi za tuširanje oko 130 dinara svaki. U Skoplju 100 den

Signal paste u Skoplju 100-120 den, u Srbiji 90 dinara

Gabrini lakovi 60 - 80 din, u Skoplju 80 denara

Ekonomik parfemi - 220 dinara, u Skoplju 250 denara

Denk omekšivac - 200 din, u Skoplju 200 den

Inace DM proizvodi se dovlače iz Srbije a carine nema. Niđe veze..


Ne, u Skoplje se ne dolazi po kozmetiku. U Skoplje se dolazi po garderobu i kod mene na kafu :))

Odoh sad da čitam komentare kod Lije i da konačno naučim kako postati ozbiljna blogerka :))

1 comment:

  1. Ja sam skontala da je kod nas u BiH kozmetika jeftinija nego u Srbiji, sem pojednih stvari koje mi inace nemamo, pa narucujemo online i kupujemo u nekim manjim radnjama koje to imaju pa nabiju cijenu.
    A ti tebe racunam za Giveaway samo da znas, pisala sam ti u komentarima- ako te izvucem, neki autobus valjda ima za barem za Skoplje ili ako nekog imas u Srbiji ; ;-)

    ReplyDelete