Saturday, June 7, 2014

Izem ti odmor..


 U stanu me dočekala struja tj. nemanje iste. Strčala sam do prodavnice po zalihu sveća, plinsku bocu i kafu (čisto da ne ostanem bez pogonskog goriva).
Jutro sledeće, ustajanje u 7 i trčkaranje - distribucija/ banka/ služba za naplatu, sa nadom da će se do kraja radnog vremena neko pojaviti i ukljuciti istu.

 Pustiše oni meni struju i sve 5, kad se uhvatim ribanja prekidača a sijalica u kupatilu se u istom momentu rasprsne u hiljadu delova. Usisavaj staklo, peri podove, čisti police pa angažuj brata da razvrti fasung, namesti višak žica i unese dašak civilizacije u kupatilo.

  Zakucam se onakva mrtvosana u krevet kad me oko 4 probudi neko čudno svetlo. Uleće brader u sobu i viče :" Budi se, požar!!" U kući, tačno ispod mog prozora, zapalila se radionica. Ceo komsiluk na prozorima i terasama, čekaju se vatrogasci i pomno prati razvoj situacije. Neki se čak i naslikavaju (za Fejzbuk valjda)

                                                     (dokaz debilnosti)

i onda neko od vatrogasaca viče :" Pazi, plinska boca!!!"

Gledaoci su netragom nestali a mi pili kafu u kupatilu..

 Usledila su 2 dana mira i tišine a onda su krenule poplave..

7 comments:

  1. Izgleda da je došlo vreme za odmor od odmora. :/

    ReplyDelete
  2. ajme, nemam što pametno napisati na sve ovo....

    ReplyDelete
  3. nakon ovog dosta ti je odmora do kraja godine...

    ReplyDelete