Friday, June 27, 2014

Hajlajti meseca juna



Čista, čista ljubav!! Ne znam volim li više knjigu ili film :)


Grafiti, grafiti


Pidzamice!! Ja, kad uđem u Extreme Intimo, pamet zaboravim pred vratima :)


Stigle nove knjige u biblioteku. Ja pokupila najšarenije :))


Sandalice. Neudobne k'o đavo, al šta sad..



Novi asistent. Ja farbam, on kija ali ne odustaje. Malopre saznadoh da je devojčica i zove se Vanesa. Odmah je prekrštena u Nessie jer je prava neman



Lepota kupovanja iz kreveta



" Ali Sale, ti ne znaš koliko sam potpuno i kompletno srećna sad!!!"


Neko se setio da tetka nema probušene uši :))


Serije!!


Niski start za poslednju sezonu


Čas Rock n roll- a



Inače, bavim se novim sportom. Zove se Šmirglanje zidova..
Uveče pobijem sve što leti, gmiže, mrda..a po danu turpiju u ruke i rendajjj :)

Šta ima kod vas?

13 comments:

  1. komarce tjeram tableticom u struji i sprejom po koži i svijećama s limunskom travom.
    Krenula sam gledati seriju Orphan Black, ove tvoje me privlače :)
    isto sam u online kupovini, sve mi više paše. piđamice su super:)
    a Nessie je divna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kombinujem lavandu i eukaliptus osto ne ljubim te hemijske terace :)
      Upravo skinuh prvu sezonu OB a ti kreni s' Penny Dreadful - om obavezno
      Nekako sam znala da ce ti se pidzamice najvise dopasti :)))

      Delete
    2. Hvala vam obema za preporuku za obe serije. Deluju zanimljivo, krecem sa skidanjem,...

      Delete
  2. Moram da priznam da sam se lepo zabavila sa ovim postom :D.
    Knjiga mi je ipak za nijansu lepša od filma..ne znam da kažem zašto..možda zato što me uvek fascinira kada reči uspeju verno da dočaraju sliku :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. A neverovatno kako sam, citajuci, zamisljala likove a oni u filmu isti kao u mojoj masti :))

      Delete
  3. Moram kupiti Kradljivicu knjiga, moram, moram! Neću da gledam film dok ne pročitam knjigu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zabranjeno je gledanje filma pre citanja knjige!! :)
      Kupi i meni jednu, moja je bila iz biblioteke :)))

      Delete
  4. E, da znas da cu kupiti tu knjigu, a onda moze i film da se pogleda. Sto se serija tice, Penny mi je na listi, pocela gledati 5 min. pa odustala, nesto nisam bila tad u elementu, ali cu nastaviti. Kao sto cu nastaviti i sa SoA. Salem gledala dvije epizode, ali mi nije po ukusu i necu nastavljati.
    Juce sam pocela gledati Orange is the new black, vidjecu koliko ce me drzati- troumila sam se izmedju te, Black Sails i Bates Motel. Kakav sam manijak za serije, sve ce one vec doci na red. :-)

    ReplyDelete
  5. jao, sandale su model "amputacija noge" haha
    ostalo je slatko

    odoh vidjeti na internetu o čemu se radi u toj kradljivici knjiga

    kod mene ništa, smaram se nepotrebnim radovima :(

    ReplyDelete
  6. piđamice su savršene *.*
    salem mi je odlična serija, kradljivicu knjiga sam pogledala prvih pola sata pa zaspala što se meni rijetko dešava (nisam kriva ja nego umor), pa ću joj pružiti još koju priliku
    koja je prva serija, cover dobro izgleda a ja jadna neupućena :(

    ReplyDelete
  7. Kradljivicu sam gledala ,nemam vremena za citanje,ali bih rekla da je tvoj izbor sjajan! Kao i ceo post, mislim Le le lele ,malko po leskovacki, si iZCepila sa odabirom stvarcica u online kupovini, kazi adresu ;)
    p.s. Bi sta bi...svasta nesto.. (odgovor na tvoj kom.) nadam se da cu uskoro da se aktiviram.
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  8. Pa jun je, čini se bio šaren i ispunjen..Nove krpice su ti slatke kao i pižame... ali koncert mi najviše zapao za oko ;)

    ReplyDelete