Friday, May 9, 2014

Plišani popišanci, tura treća

Ovaj se post samoobjavljuje dok ja putujem :)

Ove godine u kraj nam je zalutao neki crn pas..a ja sam baš navijala za čokoladnog lovačkog frajera ili sivog čupavca :))

Kuca(gedon) nikad nije bila veća, mislili smo rodiće bar 15 komada :)

Porodila se ispod komšijine terase a posle nedelju dana prenela male zvrkove u svoju kućicu. Planirala sam da im namestim ćebence i popravim kartone i izolaciju koje je kiša odvalila ali..kako ih pipnem krene kakanje :znam.bljak:
Tako su majušni i plišani, prave igračke :) Samo 3 štenca liče na mamu, ostalih pet je klot crno. Čim padne mrak, podižem dog alert jer onako slepi i blesavi umeju da izmile iz kućice kad im mama nije tu :) Moram da im kupim neke fluo ogrlice :))

Lizo (a i svi ostali), uživajte u slikama!!









12 comments:

  1. Medeni medenjaci, sedam ih je?
    Kakva slika, u meni bude ono najleše, podsećaju me na detinjstvo :))))

    ReplyDelete
  2. baš su medeni. što radite poslije s njima, poklanjate, udomljavate..kako se mačka nosi s njima?

    ReplyDelete
  3. Prelepi su!
    Mama je baš umorna, ali je lepo namestila bebe da ispoziraju hehe. :)
    Divnoooo ♥

    ReplyDelete
  4. Preslatki su!! Pogotovo ove s mamom <3

    ReplyDelete
  5. Pa ja bih samo čučala kod njih ceo dan:) Nadam se da će imati dobar život:)

    ReplyDelete
  6. o jesu slatki :)

    meni to nešto brzo dođe, mislim ova treća tura.
    šta ćete sa njima?

    ReplyDelete
  7. a jaoooo kakvi su presltaki!! odusevljena sam :)))

    ReplyDelete
  8. Jao kakvi su. :-) Kucece krznene lopte. :-)

    ReplyDelete
  9. ajmeeee *.*
    preslatki, mislim da bih se preselila kod njih :D

    ReplyDelete