Sunday, May 4, 2014

Jedan 'nako garderobni




Ovo više nema smisla! Nikada te nisam nešto posebno volela, na romantiku ne padam već dugo i željna sam sunca pa zato idi, molim te!!

Drugi deo shopping spree - ja. Vi gledajte, ja odoh da spavam

 Ulov meseca - Waikiki platnene patike. Zadnji par u mom broju, cena desetak E


Veromoda, prošlojesenja kolekcija, oko 15 E


SHS, valjda je bila haljina :) Ja je nosim kao tuniku..cena 5E


H&M dzemperak, na popustu oko 3 E..Znam, ružan ali večito mi nedostaje nešto ovakvo što mogu da spakujem u torbu


Iz hrpe za peglanje ulov iz Stradivariusa..cene ne znam..



Jedna predivnoća od indijske haljine + moja noga u kadru :))


Haljinica šarenica, SHS, cenu ne pamtim


To je sve deco. Probudite me kad prestane da pljusti!

23 comments:

  1. Patike su prve, već ih vidim u kombinaciji sa indiskom haljinom. Oću i ja ovakve patike pih :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A-A, jok..ima jedno belo pin up haljince za patike :))
      Nema patika, zadnje sam capila :)

      Delete
  2. Ne bih da ti pristajem na muku, ali ne mogu odoljeti a da ne kažem: kod mene sunce cijeli dan :)))
    Imaš ti ovdje dosta predivnoća, ali patike i indijska haljina su na prvom mjestu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma imam ja i neke nove rucne radove ali dok ne sredim porube, ne pokazujem! I daj malo tog sunca!!!!

      Delete
  3. Želim te balerinke!! Divne su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ti ono bese adresa (da me ne bije maler sto trudnici zelju ne ispunjavam)????:))

      Delete
  4. Dzemperak nije ružan. :) Nije lep kao ostali komadi, ali nije ružan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa takav je..nevidljiv :) ali posluzice on svrsi..kao oni kisobrani sto se nose u torbi :))

      Delete
  5. U kojoj sumi lovis ove lepote, da dodjemo i mi :) Patikice su pre-le-pe, pa onda haljina, pa tunikice, a kad vec sve uzimam daj i dzemper i karo tuniku da se nadje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgazila popust za maturante pa sve na 30 % :)) Patikice za 10 evrica..samo nek stignu novi modeli, jos 4 para ima da kupim :))

      Delete
  6. Prelepe stvarčice! Džemperak je odličan, za svaku kombinaciju, uopšte nije ružan. Najviše mi se sviđa ova crvena karirana lepotica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceka, Nemam ime je kraljicina unuk a ti dekupaziras k'o velika ili sam opet sve pomesala?? Stavi neku pratilicu na blog da ne moram da bacam pasulj..I izem vam onog papagaja, jedva cekam da stignem do (normalne) biblioteke :))

      Delete
  7. Jao, sto su slatke patikice, trebam nesto takvo. :-)
    A posto volim tufne, svidja mi se i teget kosulja sa njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tako kupim ja patike a ono pocne lavina cvetnih na sve strane..

      Delete
  8. Tenisice i točkasta košuljica su mi favoriti, ukrala bi ih :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to bi ti se jedino i uklopilo..sve ostalo je presareno :)) Sta da radim kad volim boje :))

      Delete
  9. i meni se tenisice sviđaju, i jako volim šareno pa mi sve ovo tvoje ima vrlo smisla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel kad se obuce sve zajedno ili..? :))

      Delete
  10. I ja kupila cvetne patikice ovog tipa, cena valjda 800 din:) Mada moje iskustvo govori da nisu za neko veće špartanje, mnogo su, bre, tanke:(...S obzirom na cenu, ako izdrže sezonu-pun pogodak:)

    ReplyDelete
  11. oj, preslatke stvarčice :)

    imamo i mi sad taj stradivarijus, ali nisam išla. slutim da je onako tinejdžersko-mladalački, jesam li u pravu ili sam pogriješila?

    ovog terensa kad god vidim i čujem vazda se sjetim srednje škole i mladosti...stalno je neko za nekim patio uz onu njegovu patatitčnu laganicu, bljak :))))

    ReplyDelete
  12. Nešto slično ovim tenisicama sam si i ja nedavno kupila, ali u vidu balerinki. Dobro da te čitam tek danas jer je kiša stvar prošlosti ;)

    ReplyDelete
  13. tvoji garderobni ulovi su uvijek mrak :D

    ReplyDelete