Sunday, April 20, 2014

Pepeljuga u raljama Aliexpress- a*


Dok uspešno eskiviram piliće, jaja i porodične ručkove a napolju pljušti, nađoh neke fotkice koje čuče u folderu "Novi post" i čekaju na red

Pre oko mesec dana, prijateljica (zavisnik od net kupovina), poslala mi je link za neke četkice (a četkica nikad dosta). Pored četkica, našla sam za po 1-2 $ razna neka čudesa..k'o velim - nije velika šteta ako su bezze :)
Linkove do sellera ostavljati neću, jer ja to uškicam, pustim prijateljici linkove pa ona kopa najniže cene i free shipping.

Prvo nakit

Multilayer narukvica..zamisao je da bude tamno zelena ili smeđa, a od privezaka drvo zivota, detelinica i eternity (sve sto je višak, skinem i sklonim :)) Otprlike ovakva (samo bez ove peradi)


Pametni Kinez poslao je roze..mrzelo me da se ganjam sa povratom pa sam narukvicu prosledila..

Druga stvar je bila ova ogrlica

                                                       
U teoriji divna, u praksi baš i ne..Prekratka, metal u tri boje, pretanak lančic i ljupka alergija na vratu. Prosleđena :)

Kadgod putujem, četke mi prave gužvu u neseseru i samo se, jadne, rasćofavaju pa je bilo vreme za jedan putni brush roll




Divan!! Kožni, boje karamele, fino skupi 5-6 neophodnih četkica i stane u svaku tašnu

No tangle četka i "mučilice"


Joj užasa, joj horora!! Kako se vi ovim češljate? Donje slojeve kose mi uopšte ne dohvati, zaplete se negde oko polovine i ostane da visi a pritom mi naelektriše kosu najužasnije.

A mučilice su tek posebna priča..Naručim jednu od onih skupljih (10$ jel'te) od medicinskog čelika, normalne veličine a glupavi Kinez mi u zamenu pošalje 5 ovakvih malih..veličine kažiprsta, s' jedne strane omča, s' druge igla..niti radi, nit' čemu služi..Razdelila okolini, samo da ih ne gledam..

I final part, zbog koga je cela ova avantura i pocela - ČETKE


Ogromni crni neseser, bambus i kozja dlaka (u opisu tako stoji ) Cena petnaestak $ i prijatno iznenadjenje



Dvadeset četiri četke od prave koze i bambusa, ne smrde, ne ispuštaju boju niti naglo ćelave posle pranja, mekane i nežne i vrlo upotrebljive. Nedostaju samo jedna pristojna četkica za blendanje i kosa tanka četkica za tuš ali i ovako je ok :)







Četkice sa prve dve slike jos nisu došle na red, sve ostale koristim vec par dana i bas su ok. Ova poslednja je ogromna ooogromna i još joj nisam našla namenu a tako je mekana i flafasta :))

Sve u svemu, jedna jadna dvojka..
Nda, necu ja tako skoro opet narucivati s' Alija :))


Jedite jaja, družite se s porodicom u uzivajte u ostatku dana!


* Naslov drpnut od Azzie
** prve dve fotke drpnute s' Aliexpress - a
*** znam da su fotke katastrofalne..znaamm 

12 comments:

  1. a ti pod četke misliš kistovi! trebalo m ije jedno vrijeme da pokopčam:)
    kupujem s neta lijekove i nešto kozmetike i nisam se još usudila šminku, za sad su iskustva pozitivna.
    o kistovima nemam pojma jer ne koristim sjenila.

    ni ja ne jedem ni jaja ni išta drugo, sve eskiviram!

    ReplyDelete
  2. Haha, avantura :D
    Sa četkom odozdo od krajeva pa na gore četkaj.Ja kosu komplet četkam mokru sa njom i ne čupa ništa. Jeste moja kosa drastično kraća od tvoje, ali je ima. Ovo sve pod uslovom da si naručila original, jer on ima savitljive i prilagodljive bockice. Ako si pak uzela kopiju, moj savet ti je da je slobodno baciš u đubre. Dobro sam studirala ove četke pre kupovine, jedno dva meseca, te sam odlučila za original sa TT sajta baš iz gore pomenutog razloga :))))

    ReplyDelete
  3. Ja sam zaludjena cetkicama. Braon futrola i ovaj set cetkica vrede za svaki promasaj. Mozda mi se cini, ali cetka za kosu izgleda kao plasticna, mozda zato elektrise i mrsi. Macadami je mnogo finija i ima drugacije cesljice.

    ReplyDelete
  4. Welcome! Ja stalno tako kupujem, a svoj glas dajem za brush roll.
    Ja sam jako zadovoljna s Macadamia no tangle četkom. Meni spas! Super mi je što je mogu koristiti i za raščešljavanje mokre, i suhe kose, a kosa mi je full gusta i ravna. Čitala sam da kovrčavoj kosi ponekad ne odgovara, ali ja sam prezadovoljna.

    ReplyDelete
  5. Tako sam ja ludila za Macadamia cetkom i jos nisam nacisto jel je volim ili mrzim. Imam osjecaj da mi uopste ne dopire lako to tjemena kad tek operem kosu i da njome pocupam jos vise kose, plus sam naelektrisana kao da sam lizala stekdozu. :-/
    A jos ja nemam gustu kosu, moja rodjako njeme svojoj grivi ne moze ni prici. Vidjela sam kod nas neke nove klasicne cetke u DM- ljubicaste, tirkizne i roze, mislim da cu uzeti i jednu od tih.
    Cetkice i mene u zadnje vrijeme jako privlace, ako vam dodju one Essence, obavezno ih nabavi. Crvene je sjajna za tecni puder.

    ReplyDelete
  6. Ja kupujem godinama s neta, ali priznajem da kineze izbjegavam i sve jeftine kopije. Nekako me uvijek toga strah, inače jako mi se sviđa nakit <3

    ReplyDelete
  7. slažem se, kistića nikad dosta ;)
    ova zadnja meni uredno pomete višak s lica, imam neku sličnu koju trošim u ove svrhe :D
    blush roll mi se sviđa, cool izgleda :D

    ReplyDelete
  8. :D
    Ovih dana nešto gledam "mučilice" i baš mi je drago što si mi otvorila oči s ovom vrstom tako da ju odmah otpišem. Višeslojne narukvice sam ganjala početkom mjeseca za donaciju i prava pomama je za njima. Nisam uspjela uhvatiti ih za manje od pola dolara i na kraju sam onako bezveze lupila bidove na njih 4-5 i otišla spavati. Mislim da je to pravilo za osvajanje po dobroj cijeni: bidaj kad ne misliš kupiti. Drvo života mi nije pošlo za rukom, ali našla sam te privjeske za kupiti pa mogu i sama napraviti.
    Brush roll izgleda super :D. Moram priznati da prvi put čujem za tu stranicu. Sve nešto krivo šalju... :D

    ReplyDelete
  9. Putni brush roll izgleda tako dobro!! Mnogoo mi se svidja!!

    ReplyDelete
  10. Lepo ja kažem da takve četke nisu za svaki tip kose :) Četke deluju neverovatno dobro za te pare, odličan ulov!

    ReplyDelete
  11. Bože, što je ova mučilica, nije mi ni najmanje jasno? :D

    ReplyDelete