Wednesday, April 30, 2014

O besramnom samoreklamiranju, Zoranu i nekim novim srećicama :)


Yabba- dabba- doo ! Wood -a - liciouS je konačno startovao :)) i već se prodao prvi organizator :hepi:

Lajkujte, invajtujte, šerujte, pratite..ma sve što vam padne na pamet :)

Facebook page ovde
Blog ovde

Počela sam sa malim "zalogajima" ali već su u planu ram za ogledalo, jedna ružna polica, jedan sto..ma sve čega se dohvatim :))



Nego priča o Zoranu, deo treći (ako ste propustili prva dva dela, naći ćete ih ovde i ovde)

Tamo negde početkom marta, dobijem ja kod Lije na givaveju staklenu turpiju Blažek. Pošalju to oni lepo sledećeg dana..moje je da čekam poštara.

I čekam ja tako, čekam..čekam..čekam..
Dodje Uskrs, prodje Uskrs, ja i dalje čekam..
I čekam..
Pravim zasedu Zoranu 2-3 dana, njega nema..
I odem u poštu.
Naletim na divnu ženu, momentalno iskljucim dugme "za lajanje" , parkiram se na metalnu klupu i čekam dok ona prekopava.
I prekopava..
I prekopava..
I sve to traje i traje..
I nista.

Sledeće jutro, crni mrak, sedam sati, ja čekam poštara ispred pošte.
Nema.
Popizditis.

Jutro posle crnog mraka, sanduče puno


Pošta za celu ulicu br. 4..desno moja, levo ko zna čija..a u hrpi srećica poslata sredinom decembra..

Par dana prazno sanduče i onda danas:

Zuba me se setila kad je kisnula po Veneciji


Nevena me se setila dok je postcrossovala,  a na razglednicu su autogram stavili svi mogući ljubitelji snail mail- a


Uz onu Marsovkinu što je stigla pešaka


zid izgleda ovako


Šećer na kraju - pojavljuje se komšija koji je putovao po Švajcarskoj a rešio da roštilja na rodnoj grud(v)i i kaže :" Zalutale su ti dve razglednice kod mene, ubacio sam ih u sanduče ali ovo je bilo preveliko..." i daje mi moju turpiju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Odoh sad da došminkavam onu FB stranu i da probam da dodam bedz na blog

Inace, Kucagedon je noćas rodio novu turu plišanih popišanaca :))

13 comments:

  1. Razglednice :)) Godinama sam ih skupljala i još uvijek ih volim pogledati.

    ReplyDelete
  2. " Zaseda Zoranu, dugme za lajanje i došla peške" ahahaha :D
    I nema slike putnice turpije, dok ne vidim ne verujem :P
    Kucagedon srećica, popišanci ljubav :)))
    Odo sad da lajkujem i šerujem :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ju, debila!! Od radosti zaboravih :)))))))))

      Delete
    2. Znači ne verujem!!! Oči moje lažu me, mora da haluciniram od umora :D

      Delete
    3. Ej, a da si mogla facu da mi vidis kad mi doneli turpiju. Ni zdravo, ni kako ste, samo "Daj 'vamo!!!!" :)))))))))))))

      Delete
  3. PS: na instangramu je prava zabava :D
    Ja ga imam od skora, ali se valjam od smeha zahvaljući par genijanih devojka :D

    ReplyDelete
  4. čestitam na blogu i FB bloga, odmah sam te dodala :)
    i ajd da je ta razglednica napokon došla. mogla sam ju pješice brže donijeti tebi na vrata :))

    ReplyDelete
  5. Stigla poslije pola godine... Pa stvarno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, ne brini, tako ce i tvoja cestitka :))

      Delete
  6. Wood-a-licious big like! a slika popisanaca? :))

    ReplyDelete
  7. muke po Zoranu... i mene u posljednje vrijeme muči pošta i ono što je trebalo stići a nikako da nađe put do mene :(
    jedva čekam fotke malaca :D

    ReplyDelete