Sunday, April 27, 2014

Nedeljno rantanje o kiši, shopping spree i red kozmetike

I pored silnih molbi, april i dalje glumi novembar. Noga me boli na svaku promenu vremena (što znači ne ćopavim samo dok spavam) a izveštila sam se u disciplini "brzo ubacivanje veša sa terase u dnevnu sobu". Kuća mi liči na "Vruć vetar" i sve počinje da smrdi na vlagu..samo čekam da jedne noći otplovi ovo moje brdo do Vardara pa pravac Crno more..

Nešto me "uhvatile lutke" zadnja 2-3 dana a i legle neke (neočekivane) parice pa sam malko poharala City Mall, čisto da prošaram ovo sivilo.
Ne znam kako vi ali ja u kupovinu najviše volim da idem sama. Nit' maltretiram nekoga niti stojim kao debil ispred garderobe i čekam..Lepo sve što mi treba od kozmetike stavim na spisak a garderobu biram po principu "pamučno je, šareno je, imaju S"

Ulovi iz DM- a i Cosma


Kad se izbaci ovo što kupujem po n- ti put, ostane ovo


Roze šampon i regenerator Balea, recenzija kod Snow a ja samo da dodam par reči - omekšava kosu, olakšava češljanje i feniranje, prilično je gust i užasno mi smeta miris. Pitanje m.d.-a po izlasku iz kupatila :" Ma jel' ti to mirišeš na muškatle?"

Baksuzluk sa puderima nastavio se u obliku Eveline Magic Cover 5 in 1 pudera. Nijansa je 01 naturale beige.
Proizvođac kaže (u slobodnom prevodu mom) : Dugotrajni puder (16 h, jel') sa arganovim uljem i hijaluronom, pokriva proširene pore, ne uvlači se u bore. Mineralni pigmenti i visoka pokrivnost, za sve tipove kože"
Ovom "za sve tipove kože" nikako (i nikad) ne verujem, pogotovu što je puder prepun silikona.

Mojoj suvoj koži izuzetno odgovara ali nekom malo masnijem napravilo bi problem. Divno se razmazuje, potrebno ga je vrlo malo, pokrivna moć odlična ali nijansa..jedno vreme su uvozili nijanse za crnce, sad uvoze nijanse za Kineze. Uostalom, evo slika



Toniranje posvetljivačem, rozikastim puderima ili bronzerom ne pomaže..opet ste na kraju jedno jadno žumance.

I konačno - treća sreća!
Sve je mnogo lakše kad naiđete na stručnu prodavačicu pa joj samo izbiflate šta to tražite a ona mahne magičnim štapićem i voila!

Manhattan BB cream 9 in 1, cena oko 10 E
Neću citirati proizvođača (na tubi pored ostalog, piše "mat efekt, bleskav ten" %) ludiloo..)
Ukratko - SPF 25, bez mirisa, boja se prilagođava tenu, idealan za svetlu kožu, pokrivanje lako do srednje. Brzo se upija, lako blenda, ne ostavlja tragove na garderobi i nemate osećaj maske na licu.
Sad za sad odličan, ako se utisci promene u medjuvremenu, update - ovacu post :)
Nema fotografije sastava, pokriven je ostacima nalepnice i lepka

Fotografije ( dnevno svetlo, unutra)


I zadnja stavka kozmetičkog dela - crveni karmin :)

Odaziva se na ime Flamenco iz Aurine kolekcije Satin Extreme. Duboka, topla crveno smeđa nijansa, kolicina 15 grama, cena sitnica (217 denara = 3.5 E)
Jako je prijatan, ne isušuje a, kako sam ga stavila na nepripremljene usne, odlično izgleda. Imam ga na usnama od podneva danas i ne mrda. Doduše pikavci i šolja su pocrveneli ali šta sad..





Uh, umorih se. Garderobni deo posta ide sutra a ja idem na siestu..

12 comments:

  1. Dobar ti je ulov!
    Kod mene isto kiša svako malo, danas sam konačno uživala na suncu!

    ReplyDelete
  2. kolko novih stvari...:)
    i da, kiši i ovdje. stalno,stal.no.

    ReplyDelete
  3. Like like like ;) Sto se tice pudera ja vec godinama koristim bourjois- healthy mix serum, zimi 53 leti 55, i zaista je to nesto najbolje sto sam dosad probala. No medjutim, ne bih bila ja ja da ne istrazujem jos malo- tako da sledece na listi pomenuti BB ;) Bezi kiso s prozora!!

    ReplyDelete
  4. dobra si bila, sad složi i tu garderobu ;)
    da znaš da i ja volim sama u shopping jer ne tlačim nikog niti itko tlači mene... ali za kavicu nakon njega ipak više volim društvo nego sebe samu :D

    ReplyDelete
  5. Mirišeš na muškatle ohohohhahah :D
    A za pudere se ne mogu više sa tobom sližiti, ovo za crnce je ustvari bilo namenjeno ćurkama prepečenicama, a kinez varijanta je namenjena lečenim ćurkama prepečenicama-valjda :D
    BB krema deluje primamljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolje nego na promincle :))
      Doobra je BB, dobra!

      Delete
  6. Uh, ovaj Manhattan baš obećava, ja trenutno isto tražim puder! I ruž je super, boja je krasna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto ga vise koristim, vise mi se svidja :)

      Delete
  7. Moze li ponovo slika te Manhattan BB kreme, ne vidi se?

    ReplyDelete