Thursday, April 10, 2014

Blogorođendanski No. 4

                                                                         izvor


I tako dogurah ja do četvrtog blogorođendana :)
Da me nije setila ova današnja oluja na jednu davnu, kad mi je bilo dosadno pa sam počela da pišem blog, potpuno bih zaboravila.
Kud odleteše četiri godine, pitam se..

Evo šta sam "naučila" :
  1. Postoji čitav jedan svet hrane/ muzike/ kozmetike/ divnih stvari koje nikad ne bih probala da nije bilo blogopreporuke
  2. Ne možeš opismeniti nepismene ljude pa zato odustani na vreme
  3. Modni blogovi nisu moj "cup of tea" definitivno
  4. Navike koje smatraš čudnima, deliš s' (bar) trećinom blogosfere
  5. Postoje ljudi koji kontaju tvoj (tj moj) uvrnuti smisao za humor
  6. Ne moras po svaku cenu da pratiš i komentarišeš nešto što te ne zanima
  7. Kad ti se ne piše, jednostavno ne pišeš (ne zavisi ti život od toga)
  8. Blogoprijatelji postoje svuda :))

Posluzite se virtuelnim pivom !!


21 comments:

  1. Sretan sretan!!! :) Evo gledam koliko DANA sam ja tu, i koliko mi je već dobro, a kad vidim koliko se toga tek može naučiti, kao tih tvojih 8 nabrojanih nauka, jedva čekam sve to što me čeka :)
    Želim ti još mnogo sretnih blogorođendana i želim nama, tvojim čitateljima još mnooogo tvojih zanimljivih postova. Cheers!

    ReplyDelete
  2. Srećan blogo-rođendan i da si ti nama živa i zdrava sto godina, a i ovaj net da nas služi! I naravno svetska putnica turpija više da stigne, majku joj upss - oće to od piva. Aj, živeli!!! :*

    ReplyDelete
  3. wow, četvrti po redu, čestitam :D
    dobro si ti to sve zaključila, sa svim se slažem :D

    ReplyDelete
  4. Moje poštovanje draga i iskreno.... sve čestitke na tvoju adresu :)

    ReplyDelete
  5. Oooooo pa srecan rodjendan!!!!Svasta si ti pametno naucila za tako kratko vreme, zamisli samo kolika ce tvoja mudrast biti za koju godinu napred!

    ReplyDelete
  6. Jeeej, srecan ti blogorodjendan! Jos puno postova ti zelim.. :) :*

    ReplyDelete
  7. Srecan blogo-rodjendan!!! Jeeee!! I to 4-ti po redu!! Milina, divota, lepota! I jos puno puno svega toga, a usput da ti se ostvare sve blogovske zelje (a mogu i one druge preko blogo-veze ;))!

    ReplyDelete
  8. Srećan, super srećan blogorođiš! :)
    Živeli! :*

    ReplyDelete
  9. Srećan BR i da proslaviš još jedno 40 najmanje! :D Živeli! Evo ja nazdravljam kafom. :D

    ReplyDelete
  10. Čestitke:) Želim ti (i nama, naravno) da češće postuješ:)

    ReplyDelete
  11. sretan ti blogorođendan :)
    i još puno da ih dočekaš ovdje sa nama.

    a može piva, hvala, sješće mi ko šaka na oko :)

    ReplyDelete
  12. Srećan blogorodjendan. Apsolutno se slažem sa gore navedenim stvarima. Na postoje ljudi koji pisu nesto sto nije u stilu SLIKU SVOJU LJUBIM.

    ReplyDelete
  13. Definitivno smo tvoj blog i JA u svadji vecito-kad god napisem tako divan, divan komentar, takoreci to je uvek, nesto blokira i moram PONOVO. Uglavno SRECAN TI BLOGORODJENDAN i da znas da se slazem sa svim stavkama koje si navela, PA TAKO I RADIM. Cestitam jos jednom i pivili (volim ovaj izraz koji sam kod tebe procitala, cesto ga koristim...pila-ne pila). Da, osim sto jako tesko otvaram tvoj blog, to zaboravih da ti kazem, zato me nekad nema..nece uopste da otvori...

    ReplyDelete
  14. dragi blože i blogerico, sretan rođendaaan! :)

    ReplyDelete
  15. Draga moja kasnim sa cestitkama, ali od srca sve najbolje i najblogovicastije ti zelim :)
    Pratim te ali u letu nekom, pa ne stignem ni komentar ukuckati!!! Moram se popravljati hitno!!!

    ReplyDelete
  16. Joj, baš me sramota što propustih blogorođendan :( Pratim te preko Bloglovina, a ne otvaram ga često pa redovno ispaštaju blogovi koje tako pratim, jedino rešenje je dodavanje preko GFC-a što ću upravo učiniti. Elem, srećan blogorođendan, neka ih bude još puno, puno! :)

    ReplyDelete
  17. Hej ho, Ivoooo, srećan blogorođendanko :)
    Drago mi je da sam te upoznala na ovaj način. Brzo prolaze godine ;)
    Slažem se sa svim ovim što si "naučila" kroz blog i moja su zapažanja slična, ali valjda to sve dođe vremenom... Žao mi je što nemam dovoljno vremena da propratim sve one blogove koje volim, ali je divno kad znaš da postoje tako neka lepa mesta kao što je tvoj blog, gde uvek ima nešto zanimljivo da se pročita ili da se vidi neki drugi kraj, neka kozmetička preporuka ili fina muzika. Elem, najviše mi se sviđaju tvoji postovi -- priče sa specifičnim humorom koji poseduješ, bilo kao putopisi ili neka sećanja.. Dopada mi se ona tvoja serija o Vranju i okolini,
    svi putopisi iz Makedonije, kao i neka tvoja sećanja na studentski život, to mi je naročito ostalo upečatljivo.
    Držim fige za nove poslovne vode u koje su uplovila. :)
    Mnogo pozdrava iz Šumadije :***

    ReplyDelete
  18. sa zakasnjenjem srecan blogorodjendan (i dalje patim sto te ne prAtim (na bloglovin):))!!!
    jos vas iscekujem u delimicno kisnom BG, tebe i Marsovku u duetu, da znas :*

    ReplyDelete