Wednesday, April 2, 2014

Aprililililiii & Rapundzel gone beer



Prvoaprilski maskenbal u Skoplju prošao je, pa..bledo..Osim dva mafina i jednog Anonimusa, ništa zanimljivo..
Ja sam u 5 do 12 rešila da se maskiram i evo šta sam smislila i izvela u tačno 35 minuta (štopovali su mi vreme) :)

Fake henna tatoo - Rimmel olovka za obrve i malo Aura transparentnog pudera i tirkizni Mislyn na noktima


Zaboravljeni pozdrav paketić iz Indije - šalvarkamiz, tunika i marama + sve srebrne i sedefaste narukvice + poklonprsten od Biberlee.


Na licu redom:

Vichy Flexiteint,
Flormar duo bronzer / rumenilo,
Highliter Aura,
Maybelline tirkizna i zlatna senka
Aura eyeliner
Este Lauder kohl black
Maybelline Flexylift maskara
Malena breskvasti sjaj
Adzna čakra - Aura olovka za usta i EL olovka


Na trgu bezvezna svirka i bezvezna atmosfera


U štabu odlična svirka i pivo :) Jedna blogerska, da me ne bije maler :)))


Pivili!!

EDIT: U sledecem postu malo više tome gde je Pepeljuga nestala, o hobiju koji prerasta u posao, novom blogu i FB page - u :)

14 comments:

  1. Bravo! Meni to izgleda odlično! Prošle godine sam bila u UAE-ima i u pustinji su mi iscrtali ruke. PREDOBRO!!! Brijem da bi se i ti vratila "okićena" kao ja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ou, obavezno! :)) Samo cekam da mrdnem negde na istok pa da iscrtam i ruke i stopala :))

      Delete
  2. Mala Nevesta sigurno cita ovo i moli za tutorial! :) Meni ovo sve super skockano izgleda, ti lepa, kostim lep, sminka i detalji lepi. Da sumiramo - super!

    ReplyDelete
  3. <3 Požuri s novim postom. Sve me zanima :)

    ReplyDelete
  4. Odlicno! Kostim super! I skroz u trendu imajuci u vidu trend indijskih serija- Mala Nevesta it is! :)

    ReplyDelete
  5. Ja sam pala s' Marsa ili sam negde debelo zalutala. S obzrom šta m se dešava u poslednje vreme nje ni čudo ;)) Daj, molim te, pojasni mi to malo bolje : novi blog...hobi...posao...

    ReplyDelete
  6. super si to složila :D
    ali ja bih te isto prepoznala unatoč kostimiranju ;)

    ReplyDelete
  7. Ti bi se u tom stajlingu i sve sa crvenom kosom njima tamo u Indiji jako svidjela- cista bi im egzotika bila. :-)
    Pisi, pisi, - novi blog? Fb ? Ooo to na sve zanima :-)

    ReplyDelete
  8. Bravo na energiji i masti! Kad bi je samo maaalo na mene prenela, bila bih ti zahvalna. Ovde sve umire uprkos prolecu,tako da mi dodjes kao osvezenje!Jedva cekam novosti, narocito me bas, bas zanima taj tvoj prelazak iz hobija u posao!

    ReplyDelete
  9. Pepeljugice, znaš li koliko ja volim maskenbale, pa sad si me oduševila, bila si divna, kreativna si baš.
    Jedva čekam te novosti da pročitam :*

    ReplyDelete
  10. jako mi se sviđa "tetovaža". opet ne dobijam obavijest da si nešto novo napisala :(
    nego, FB fun page i novi blog...piši!!

    ReplyDelete
  11. aaa super ti je bila maska :D
    a na lak sam opalila, koji je to broj?

    ReplyDelete
  12. Divno si se setila ovoga, super ti stoji (i eto, mene nema, a kad me ima onda me ima i dosadjujem). Uglavnom, super ti sve ovo stoji, plavo, plavi nokti (mnoogo lepi nokti), lepa kosica, sminka, super si mi...

    ReplyDelete