Monday, March 17, 2014

Zelendan, pivski praznik i još neke krupnice


Joj, što volim kad je sve zeleno!!
Opet sam divljala po pijaci, u ušima su treštali "The Pogues", u mislima sam bila u Irskoj, duhom na beogradskom koncertu, telo se priprema za pivski maraton večeras :)


Nokti su nalakirani, samo još da se docrtaju detalji (migmig Aurora :))

EDIT :Gotovi, pribrljani, nisam bas zadovoljna..no time for ponovno lakiranje..



Edicija postova o Irskoj (ako ste slučajno propustili ili vas nisam dovoljno gušila prethodne 2 godine :))

Everyone wants to be Irish
Irska
Kazite Keltima hvala za..
Mitovi i instrumenti
Ajvi Dzej mits D Kelts
Irish in the evening..
Shamrock on!

So, srećan vam St. Patrick, lepo se provedite večeras i...SLAINTE!!




Neke krupnice:
1. Dobila sam turpiju kod Lije na giveaway - u..vise priče kad mi stigne i isprobam je pošteno :) Tenk ju, Lijo..niti sam nameravala da se uključim (od lovaca na nagrade ne dolazi se na red) niti sam očekivala poklon :))))
2. Projekat o kome dugo razmišljam polako počinje da dobija oblik (pu, pu, da ga ne uročim :))

9 comments:

  1. Košulja odlična, i za Sv. Patrika, i inače! Dobru zabavu!!!

    ReplyDelete
  2. Super su nokti! Uživaj u najjolly danu u godini!!! Srećan Patrik!! :D

    ReplyDelete
  3. Lepo se provedi i popoij pivo ,ako budu dali :-)

    ReplyDelete
  4. o, ovo je kao tvoj dan, sve zeleno ;)

    ReplyDelete
  5. Aaa vidim ja poznata mi ta narukvica, drago mi je sto je nosis.. :) A ovogodisnji praznik mi je dosao glave sutra ujutru, ali sam se bar lepo provela.. :D

    ReplyDelete
  6. Jaoj sto je dobra ta kosulja. :v

    ReplyDelete