Sunday, March 9, 2014

Kad ne curi, bar neka kaplje..

Dala vam se Pepeljuga na "šmirglaj, lepi, lakiraj"..i ne ide joj uopšte loše :)) Ako se ovaj petnaesti sloj laka osuši relativno brzo a sunce dobaci neki zrak (makar i iz turšije), mozda stignem i da poslikam..Kontam, kako sam ostalal bez (konkretnog) posla a potražnja za organizatorima za nakit ne jenjava, da zaplovim malo u krafterske vode. Radionicu imam, drvo imam, alat imam, dobru volju imam..sad samo da vežbam :))

Snik pik



Naravno, sve vannastavne aktivnosti trpe dok ne prodje kreativni haos.
Nokte nalakirala nisam, ima nedelju dana (ako ovo što je ostalo mogu da nazovem noktima), skrojene suknje čekaju na red..i eksperimenti tipa  "home made deodorant"..

Kiwi nije smeo da se propusti (kad ga vec ima u dvorištu) pa sam napravila 2 tegle dzema (recept na kraju) a i dobila sam 2 flase rakije za eksperimente

Redom: baza, jabuke "petrovke", sušene divlje jabuke i cimet, lime i crvena pomorandza


Hype oko 8. marta nije me se nekako dojmio (čak sam i potpuno zaboravila dok nisam dobila kupon za besplatnu kafu) i od svih dogovora, uspela sam samo da se vidim sa Majom (kojoj dugujem jedan liebster). 


Neke Majine rukotvorine

(bice o Maji jos reci ovde..cim isprobam i sapun :))



U kraju se pojavio jos jedan pas, milica prava. Onako čokoladan i plisan. Kontam da je pobegao nekome pa da su ga dohvatili šinteri, sterilisali pa ga onda pustili u moju pripizdinu. Vrlo je kulturan i vaspitan i divno saradjuje sa ovim mojim nemanima..čak se i sa Kobasicom lepo druži (ako pod "druži" podrazumevamo ignorisanje bez frktanja i lajanja :))

Divljala sam po pijaci jutros. Kad me nosač kesa ugledao, pitao se me jel' ostalo na pijaci išta :)) Brokoli, endivija, salata puterica, francuski peršun, rukola, mladi lukovi, tikvice..i najlepse od svega - mladi plavi patlidzan (upravo ispečen i pretvoren u salatu)



I tako..odoh da se prežderavam pa malo da lakiram, a i čeka me drugi deo onog ludaka Carrizia :))
Prijatno nedeljno popodne vam zelim!!

Dzem / žele od kiwija
1/2 kile oljuštenog i iseckanog kiwija
1 zrela banana
200 gr šećera
1 dzem fix
Konzumacija momentalna :)

13 comments:

  1. Ide to tebi fenomenalno..... koliko ja vidim sve !!! ;)
    Kao da si sebi malo udarila tempo ?! Dobro je.... bar jedeš nešto ;)))))

    ReplyDelete
  2. baš me zanima kako će diy na kraju izgledati, jer već i sad izgleda odlično :D
    jooooj balancane, obožavam ih, imam u frižideru za sutra ;)
    eh da, balancane su ti patlidžani :D

    ReplyDelete
  3. izgleda mi super, a recept za kivi pekmez ide u bukmarkse!

    ReplyDelete
  4. Bas mi je drago sto si se dala u kraftovanje, iako ne znam sta je kraj projekta, svidja mi se, veselo je skroz.Samo se pitam zasto si toliko puta lakirala?E, ako ti je za utehu, imam i ja zapocetih projekata....i sto je najgore te zapocete ne zavrsavam, samo nove zapocinjem....tako je to valjda s proleca, ne znam.

    ReplyDelete
  5. Super ti sve ovo izgleda, samo napred. Bas me nekako oraspolozio ovaj tvoj post. A pekmez moram da probam, ionako imam korpicu kivija koja nikako da se isprazni.

    ReplyDelete
  6. Joooj, ubi me stid! Pa nisi morala da slikas, to su uzorci,ne originalna pakovanja!
    Nadam se da cemo uskoro videti i slike gotovih radova, ovo me je vec zaintrigiralo.

    A kako bih sad macnula malo tog dzema, ah,ah...(sto puta sam sebi rekla da nocu preskacem postove sa slikama hrane!!!)

    ReplyDelete
  7. ih, bre, pa ti si baš vredna nešto :D samo napred... divljanje po pijaci woohoo, znam taj osećaj :)

    ReplyDelete
  8. o, pepeljugice pa ne ide uopšte tebi loše sa tim šmirglanjem i farbanjem :).
    možda da počneš i neke manje komade namještaja da sređuješ ovako, a?

    ReplyDelete
  9. Svaka čast, ja ne znam napraviti ni voćnu salatu :D

    I sjetila si me da nisam bila na pijaci milion godina, ne volim gužve i nagovaranja pa sve obavim u trgovini :D

    ReplyDelete
  10. Nisam znala da postoji džem od kiwija??? :D

    ReplyDelete
  11. Uuu bas bih probala taj dzem od kivija.. :)
    A ako vec volis da eksperimentises sa rakijom i likerima, probaj da napravis liker od nane,treba ti samo dosta sveze nane. Moja mama je skoro pravila i ispalo je super.. :)

    ReplyDelete
  12. Odušev!!! Dekupažiraš, Ivka! Bravooo, jedva čekam da vidim radove.
    Imaš kivi u bašti, blago tebi. Kad primaš goste? ;) :*

    ReplyDelete