Sunday, February 23, 2014

Muddy sunday, Kobasica, kozmetika i kašica..


Jedna jako bezobrazna kiša potpuno mi je pokvarila planove. Ideja je bila popeti se na brdo koje vec dugo gledam ali..
Onda sam rešila da kopiram Zubu :) Tresla tepihe, prala zimsku garderobu, preslagivala kese i ormane..
Odvrnula ovo do daske (ponekad zaboravim koliko ga volim)


i napunila jednu ogromnu kutiju svim onim sakupljačima prašine, koji ničemu ne služe a samo zauzimaju mesto. Našle su se tu razne vaznice, djundjuvice, kutije za nakit..i ne osetim kako se nakupi pa se prosto iznenadim :)
Uz "uljanu" kupovinu dobila sam kesicu Vitalia ovsene kaše sa malinama pa iskoristih kratak odmor da je isprobam


Ne volim Vitaliu nikako ali kašica je idealna - nije preslatka, pravi omer žitarica i voća, idealan doručak..

Kobasica se vratila iz vrbopuca. Dok liže rane junačke, ja makaze u ruke i štric štric..pretvorim persijanera u ovcu :)) Ne, nemamo salon gde bi ga profesionalno ošišali. Ne, smola od četinara ne pere se ni Ferijem ni alkoholom. Ne, nije se ljutio, plus se osušio rekordnom brzinom pa je ceo srećan jer nismo koristili fen
Evo ga, hrce mi u krilu posle pojedene 2 i po konzervice McDonaldsa za macke :))




Rane junacke :)) Mora da je konkurencija bila oštra :))

Malo sam praznila DM juče, htela da pišem post a onda skontala da su mi zadnje 3 kupovine skoro pa iste


Jedine (relativno) nove stvarčice, uglavnom kupljene po preporuci


Alverde Hmelj , protiv opadanja kose - thank you Snow!
Balea Sheabutter - preporuka sa blogova, divan miris, brzoupijajuca..ma milina kad moram dugo da kucam a da mi prsti ne beže sa tastature
Balea krema za zagrevanje stopala - čemu ovo služi a usto i ne radi? Od zagrevanja ni z, stopala suva, pete popucale od samo 2 dana korišćenja. Kanta!
Gliss TR sprej - nekad davno mi je odgovarao, nadam se da će i sad :)
Alverde višnja i brusnica - novost na policama. Ostavlja blago crvenu boju, divno miriše..jos je rano reći da li vredi..
I <3 Extreme - opet blogovska preporuka, mislim od Milene. Dugo sam bežala od gumenih četkica, a ova je još i ogromna a bodljice minimalne..Prvo stavljanje i WOW! Sve dok je ima po drogerijama, kupovaću je!
Nerafinisano kokosovo ulje - hvala Anleah! Ovaj brend još nisam probala pa rekoh da mu dam šansu


Samo još ovo da vam pokažem i neću vise :))
Paketic od prijateljice kojoj sam napravila režim ishrane i vežbanja, a ona se svega pridrzavala :) Darlin' Dzelika, nadam se da su vas iskopali iz sneznih mecava!!
Idealno se slaže uz desktop :))


I tako..dok se djuveč krčka a veš suši, ja čitam Carizzijevog "Šaptaca"..taman dovoljno morbidna da mi drži pažnju a da uveče mogu da zaspim :)
Šta vi radite u ovo sivo popodne najkraćeg dana u nedelji ?

17 comments:

  1. Imam ovaj Balea losion za ruke, samo sa malinom <3 Miriše magično.

    ReplyDelete
  2. Šta radim ?! Ništa pametno, veruj mi.;)
    Varim đuveč ( i ja sam ga smućkala danas), svađam se sa lap topom i razmišljam gde sam ostavila pamet. Sad vidim tvoju farbu na onoj gomili i shvatih da je upravo to ono što sam zaboravila da kupim juče. Krečana !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au Baki! :) Kod mene svud po kuci spiskovi : na frizideru kuhinjski, pored ogledala kozmeticki, "izbaci djubre" na izlaznim vratima..:))

      Delete
  3. Ispekla sam brdo blinija (palačinke do heljde), bila jedina na jogu večeras pa sam imala individualni sat :) i bome me instruktorica nije štedila, upravo nalakirah nokte i uskoro ću se onesvijestit jer se dižem u 6.

    Dobila sam od prijateljice Nesboa, Šišmiša, pa ću se upoznat s njim:)
    drago mi je da se i kod tebe čisti;). a s obzirom da sam svoje kapute dala na kemijsko, danas je na Sljemenu pao snijeg :)

    ReplyDelete
  4. Potpuno sam zaboravila napisati: što učini mačku?!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj slucajno da si mi taj sneg poslala ovamo!!!
      Zao mi sto macku nisam slikala cim se vratila. Bio je jedan veeeliki cicak, umotala se dlaka do koze a jos se pentrao na borove..ma mirisao je kao jelkica za kola :))

      Delete
  5. Ovako ce i moji persijaneri da zavrse ahaha (ne radi mi srpska tastatura, odlepio komp). Nisi mi rekla gde si i kod koga nabavila perijanera, deluje mi da su na macke u rodu *moze i na mail odgovor. Svida mi se brscenje dm-a, a ciscenje i mene ceka hmmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabrao ga brat pored puta, jos nije bio ni progledao..nekome je bio visak valjda :)

      Delete
  6. jadničak Kobasa... bitno da se on ipak dovukao doma na oporavak ;)
    ja svog (ne baš ja već barba veterinar) sterilizirala pa imam puuuuuuno manje sličnih problema :D
    i da, nema te kiše koja će me natjerati da čistim i slažem doma, to su dani za izležavanje i filmiće... sunce me natjera da se mrdnem, ali onda mi je draže otići vani lol

    ReplyDelete
  7. Kobasica me baš lijepo nasmijao :))). Budalica čupava :D

    ReplyDelete
  8. Cekaj bre, Ivo, sestro slatka, pa daj napravi i meni neki plan ishrane i vezbanja, platicu ti u knjigama, ali stvarno..
    I pojasni mi malo ovaj hmelj protiv opadanja kose je u stavri tcno sta i koliko je efikasan?
    Hvala na rayumevanju ;) ;) :*
    Pisi mi na mejl kad stignes

    ReplyDelete
  9. Eh, Snow nahvalila sampon, a kod nas ga odavno i ne uvoze. Moram pitati ovu nasu tetu sto nam salje DM proizvode za recenzije da se smiluju pa ga vrate. Ima tu jos proizvoda kojih kod nas nema- Balea serum protiv opadanja kose ( pisala Teta Lija o njemu ), Balea Q10 sensitive...
    Ja ovo dana muku mucim i druzim se sa zubarima i ortodontima- vadim impaktirane umanjake, pa mi je sve ostalo postalo manje bitno. :-(
    Jao Kobasice hehe, prava mala osisana ovca. :-))

    ReplyDelete
  10. Jao, vidi cica macu! Sledeći put, ako bude bilo potrebe, probaj da skidaš benzinom, naravno onim medicinskim!, mislim da bi se skinulo...
    Ne volim gotove kašice, musli... sve to sama pravim, ali ako mi nekad bude zatrebalo, probaću.
    Kakvo je nerafinisano kokosovo ulje, jesi li već isprobala? :)
    I ovde je bila kišovita nedelja, ali G. Vila je uprkos kiši bila u prirodi, videćeš gde, za neki dan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ugavnom mesam sopstvene kasic i pahuljice jer mi je sve preslatko ali ova je cisto ok :)
      Ovu marku jos probala nisam ali ne sumnjam da ce biti dobro
      Ove nedelje nista od hikinga, ugoscujem prvo hrpu vranjanaca a posle beogradjane pa ko prezivi..:)

      Delete
  11. Ajoooj vidi Kobasicu, sad je stvarno prava mala ovca :D
    Ovdje već danima samo kiša i kiša, evo sad se spremam otić na kavu i već vidim da se opet sprema...fuj :)

    ReplyDelete
  12. Waaaa, ovcica. :DDD Hocu tako osisanu macku, ahaha.

    ReplyDelete