Thursday, January 9, 2014

Sve je otišlo u Honduras


Ni deset dana nije prošlo od čestitki, prežderavanja i mamurluka a sranja su pocela da se dešavaju. I to ne ona sitna sranja što te prodrmaju i zaustave ti dotok vazduha na trenutak. Pričam o sranjima kardinalnih razmera..
Daj der Misty, dobaci onu tvoju knjižurinu na ovu stranu..



Edit : Upravo mi javiše da se rodila beba Lana i da sam kuma za ravno 7 (i slovima sedam) dana. Jej! Živa bila i velika rasla! Sad još da smislim koji bejbi šop nema one alarme na garderobici..

18 comments:

  1. Da se ogradim, postoji mogućnost da ne razumem poentu tj, šta je pisac hteo da kaže. Za slučaj da pak razumem, welcome to the club!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgubila sam jedini stalan izvor prihoda, jej ja!

      Delete
    2. Au jbt, baš haos :(
      Glavu gore i ne daj se! Nekada nismo ni svesni koliko toga zapravo možemo dok nas život ne nagazi. E, ja sam gazila njega po principu muci uz inat (uvek pali, proveren princip, ma apsolviran).

      Delete
  2. Sranje, baš mi je žao, nadam se da će nešto brzo zeltit :\ Al uz sva sranja morala totalno sam se opalila smijati na ovu zadnju rečenicu :D Čestitke na kumici, sto godina živila i zaradila milione pa se sjetila kume xD

    ReplyDelete
  3. Pepeljugo s' juga, pakuj kofere i na zapad...
    Beba je dobila prelijepo ime! <3

    ReplyDelete
  4. I kod mene isto... Ne znam šta je s ovom 2014.

    ReplyDelete
  5. Pa čestitam kumo, neka je živa i zdrava. :)

    ReplyDelete
  6. Smislice kuma vec nesto, svi se mi snadjemo i u neslazljivim situacijama.
    Zelim da sto prije dodje novi izvor prihoda i neki super dobar posao. :-)
    I ja cekam skoro rodjenje kumceta. :-)

    ReplyDelete
  7. joj, joj :(
    držim fige da ti uleti brzo drugi posao.
    ima li ikakve šanse za to?

    čestitke na kumčetu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razaslala sivije na sve strane pa valjda nesto skljocne :) Pomalo se mrzim sto me docekalo nespremnu..

      Delete
  8. Snaći ćeš se već! A i ne moraš odmah u posetu, pa će se valjda nešto desiti! Držim fige da dobro prodjes!

    ReplyDelete
  9. Glavu gore, pepeljugo! Ej, pa ti si kuma, sam im reci da ti izgorela kesa trenutno!
    Hoces ispod tezge da ti dam na recku koju stramplu,ja radim u decijoj konfekciji :))))))
    Salim se, cestitke za bebca, a mora da bude bolje, sigurno. Tesi se onim, ko zna zbog cega je to dobro!!!

    ReplyDelete
  10. Cestitke za bebu, kumo ;) A posao ce da se stvori, mora! Nije ni mene zaobisao nenadano ,neplanirano ocajan start godine, sa sve losim vestima u porodici.. Pa... Daj da zivimo ,kad se mreti mora... Sve se kako-tako pregura, eto ti uteha nekog ko je u slicnim sr...kao ti.. Pozdrav draga ;*

    ReplyDelete
  11. Jes' njesra svuda....:(
    'Oće li stati ?!

    ReplyDelete
  12. Držim fige da ti brzo uleti neki novi posao, popravit će se ova godina, mora :D

    I čestitke na kumčetu, jeeej! :)

    ReplyDelete
  13. Nija nisam shvatila poentu ali, sreca, procitah u komentarima. Steta, bas steta. Covek nikad nije spreman na neke stvari. Vec ce se nesto pojaviti..kolo srece se okrece

    ReplyDelete
  14. Inace mi treba pola sata da se otvori tvoj blog, nekad se ni ne otvori..bzvz

    ReplyDelete
  15. Čestitam na kumčetu i držim palčeve da uleti neki drugi (bolji) posao!

    ReplyDelete