Friday, January 31, 2014

Poverljivo iz ormana :)


Ne sećam se kad sam poslednji put odradila neki tag pa mi ovo dodje kao osveženje :) Hvala ti Cekeruso što si me se setila!

1. Najstariji odevni predmet

Jesam tip koji čuva odeću iz srednje škole (za razliku od nekih :)) Doduše, samo drage komade - jedne farmerke, 2-3 majice i ovu košulju. Maslinasto crvena, karirana, prijatna..još uvek je obožavam :)


2.Najnoviji odevni predmet - sivi kaputić iz prethodnog posta


3. Najskuplji komad - Crne kožne čizme do kolena, ručno pravljene po nekom mom nacrtu. Štikla od vrtoglavih 12 cm. Pošto nemam baš prilike da se bavim alpinizmom a i dnevno prehodam mnogo kilometara, čekaju, ljupko spakovane, neka druga vremena..

4. Najpristupačniji odevni predmet - majice, majice, majice..na bretele, kratkih i dugih rukava, jednobojne, pugaste, sa aplikacijama. Najzgodnije za kombinovanje i najprijatnije za nošenje..
Delic :


5. Najbolji ulov : Haljina iz prošlog posta iz par razloga : svidja mi se (a to se retko dešava), odlično mi stoji i sa 30 e spuštena na 5. Kad bi se ovakva čuda bar malo češće dešavala...


6. Komad na koji si najviše para protracila : ne postoji :)) Prakticna Devica nema u garderoberu komad koji se ne slaže s' bar još 3komada i ne kupuje samo zato što će nešto nekad da zatreba. Plus treba da ispuni 3 stavke iz tačke 5 :)

Bonus:

Tri najdraža komada



Eto, toliko od mene. Volela bih da svoje ormane otvore Marsovka, Saska, Nevena, Lija, Elena,Random macka ..ma sve one koje nisu već odradile ovo :))

Evo vam i nesto lepo za slusanje


17 comments:

  1. E, na takav sam kaputić mislila, a ne onaj džak :)))))
    To je to ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Model divan, materijal bas i ne..pretanko to meni :)) Trk u Njujorker, sad su po 25 - 30 e

      Delete
  2. Stvarno je lijepa ta haljina za koju kažeš da je najbolji ulov. Dobar je kroj, boja, dezen, ma sve... Jedva čekam da je vidim na tebi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, vidi, tebe sam zaboravila. Smatraj se tagovanom!

      Delete
  3. Ja pauziram s blogom :)

    Tvoje omiljene majice me podsjećaju na moju srednju školu i hippie fazu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla. Nemoj da si se potpuno izgubila, prebicu te !! :*

      Delete
  4. Kako je dobar kaputic :)

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com/2014/01/first-outfit-postfor-first-day-of-school_27.html?

    ReplyDelete
  5. Meni mozes da dobacisovu haljinu kad ti dosadi ;) i tunike, a kaputic slican tvom sam spazila u jednom butiku,samo je zuuuut!!! Valjda nece da se proda, obzirom da je ledeno,pa svi kupuju jakne,a on je onako prolecna varijatna, stvarno,ali stvarno mi je potreban!

    ReplyDelete
  6. Meni se svidja karo kosa, i ta prva crno bijelo karo medju omiljenima. Imam jednu ljetnu pin up haljinicu u tom fazonu, onako A kroja, ispod koljena, nesto slutim da bi se i tebi svidjela. :-)

    ReplyDelete
  7. Bas volim tvoj moderan hippie stil. Kaputic mi je favorit! Ja se probudila iz bloggerskog zimskog sna, pa spremam vec dva posta. Hvala na tagu. Potrudicu se da posle tih postova spremim i orman :)

    ReplyDelete
  8. nisi ti sigurno davno završila srednju pa zato čuvaš stvari iz tog perioda :)
    moje bi se vala do sad raspale da sam ih i čuvala haha

    najljepše su mi bijela majica sa vezom i haljina najbolji ulov.

    ReplyDelete
  9. Kaputić i ova nježno-ljubičasta bluzica su mi krasni :)

    ReplyDelete
  10. Kaput je bas dobar. :) A ja cuvam neke stvari iz osnovne koje jos mogu da nosim.. :D

    ReplyDelete
  11. Praktično i oreginalno. Kaput mi se sviđa, ali haljina je više po mojoj meri.
    Inače, sada mi je sve jasno: moja mama-devica, moj tata-devica, moj muž-devica, moj najstariji mačak-devica! Volim device :)

    ReplyDelete
  12. Ovaj post mi se jako dopao.Dosta je drugaciji od ostalih modnih postova koje sam citala na netu. Inace puno pozdrava od Borike Omorike
    http://borikaomorika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kaputić <3 Joj kako volim ulove koji su praktički badava :D To me usrećuje više od toga što imam nešto novo :D

    ReplyDelete
  14. Sivi kaputić, haljina i tri tunike su prelepe!! :) Super je što kad su popusti kod vas, onda su baš popusti! Eh kad bi i ovde tako bilo...

    ReplyDelete