Monday, January 20, 2014

Haljinica za Mrvuljka i još neke stvari..

Lagana podloga

Izvinjenje na crappy fotkama..napolju sivo, unutra neon..

Posle "prekopavanja" raznih baby shop - ova, konačno sam našla nešto što mi se dopada a uklapa se u budzet. Kremasta, pufnasta, mekana..ma šećerna :)




Body sa kravicom i kapa (zašto prave samo ovakve ružne kapice i to u dve boje? Plava i roze, pa ti biraj..sve mi se čini da je zavera :)


Satenske cipelice sa čipkom


Jos samo rolka i hulahop :)

U medjuvremenu sam "ubola" i par stvari za sebe

Duga šarena haljina u Stradivarius - u (mnogo bolje izgleda kad se obuče)


Ljubičaste perle za "uz haljinu"


i sivi kaputić u New Yorkeru


Mara me obradovala nekim stvarčicama koje su joj ličile na mene





Dobila sam i recept za domaci melem za ispucale ruke i pete koji delim sa vama a po završetku ovog pisanija, odoh da mutim :)

       20 g pčelinjeg voska
       10 g kakao butera
       15 g kokosovog ulja (dok je u formi putera)
       30 ml bademovog ulja
       20 g gustog meda

Rastopite vosak na laganoj vatri, dodajte kakao, kokos i badem. Kad se sjedini i rashladi dodajte med. Čuvajte u fižideru

Veliki pozdrav od bolesne bele pufne i mene!


17 comments:

  1. Haljinica je preslatka <3 I jako mi se sviđa crvena tunika, već dugo tražim nešto slično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja imam i takav kaftan :)) Mislim da je na "krpicama" bilo nesto slicno

      Delete
  2. Što bi se reklo - uspešan krug ! :)))
    Pufnasta haljinica je ♥
    A kaputić...moj broj ;)
    Beloj pufni brzo ozdravljenje želim....nadam se da nije ništa ozbiljno .

    ReplyDelete
  3. sve stvari mi se sviđaju. i bebine i tvoje.
    al cipelice :)))))

    što je pufna bolesna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cipelice za retrovizor :))
      Zbrisao mi skot sveze okupan na kisu..

      Delete
  4. Tvoje stvari su nezanimljive pored bebinih :) <3
    A šta misliš da napraviš kapicu i staviš dva pom poma kao uši?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao da vidis minijaturne carapice na srca :))
      Nece me sivenje zadnjih mesec - dva pa ne bih da eksperimentisem :)

      Delete
  5. Sada sam u nedoumici da li mi se vise svidja indijska kosulja ili sve ove divne minijaturne stvarcice :D kao iz bajke!
    Nadam se da cemo se videti na mom blogu :)
    afroditacreations.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sve mi se jako sviđa, pogotovo kaputić! I ovo 2je <3 Zdeprimirala si me :D

    ReplyDelete
  7. Haha zadnja fotka je super :D
    Jako mi se sviđa kaputić, super ulov! :)

    ReplyDelete
  8. Super su stvarcice. Sto se tice tvojih stvarcica osecam da ti genijalno stoji ta sarena plava haljina uz tu boju kose. Sta bi sa poslom? Treba li da se salje neka sovica?

    ReplyDelete
  9. Ja ne bih izlazila iz baby shopova..Cipelice su kao iz bajke,ma i sve ostalo si perfektno uklopila..ni kapica nije tako ružna..Tvoj kaput je ipak pobedio među ovom drugom grupom odeće..

    ReplyDelete
  10. Meni se ovde sve sviđa, posebno kaputić i marama. A bebi stvarčice su medene! Vidiš da je na kraju ispalo dobro. :) A pufna je prava cica :)

    ReplyDelete
  11. s velikim zakašnjenjem čitam ovih par postova, jer uopće više ne dobijam obavijest kad staviš nove postove na blog. jel to do tebe? neki rss feed ili slično?
    sad idem čitati sve po redu, čestitam na kumstvu i sviđa mi se duga Stradivarius haljina.

    ReplyDelete
  12. Postala si tetka čestitam! :))) I plačka je bila uspešna hvala Bogu :D

    Nego, cica macos je mešanac sa persijanerom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije tetkla nego kuma, jel da? Meni je mozak u Hondurasu.

      Delete